Foto bij Deel 2. Rein van Duivenboden

Krijg ik ook wat reacties? Anders is het niet zo leuk schrijven namelijk ..

xx

Deel 2 ~ Rein van Duivenboden.

Als ik al 10 minuten sta te wachten op Daan word ik het zat, en wil eigenlijk al zelf naar de studio gaan. Maar zie dan toch Daan aan komen. Hij verteld het hele verhaal, en word een beetje rood. Daardoor begin in hart te lachen en denk bij mezelf ‘Daan is een beetje verlieft’ als ik dat hard op zou zeggen dan was hij denk niet zo vrolijk meer. Als we bijna bij de studio zijn, zie ik een meisje die heel veel op de foto lijkt die Daan mij liet zien. Ik stoot hem aan en hij draait zich meteen om. Hij kijkt verbaast, en meteen hoor ik het meisje gillen. Ze komt op ons af gelopen, en vraagt onze handtekening en of ze even op de foto mag met ons. Ze heeft ook een vriendin mee, geen idee hoe ze heet, maar knap is ze zeker. Als ik een foto moet maken van Daan en het meisje, die blijkbaar ‘sonja’ heet zie ik dat Daan alles heel lief doet. Ik moet een beetje lachen en Daan kijkt me verbaast aan. Ik wuif het weg, en maak rustig de foto. Dan mag ik met dat andere leuke meisje op de foto. Ik vraag na de foto’s & handtekeningen hoe ze heet. ‘Barbara’ antwoord ze zacht, maar zo lief. Ik kijk even naar Daan en vraag dan aan hun of ze mee gaan naar de studio? Ik zie Daan glimlachen naar Sonja, en ze stemmen er ook gelijk in mee. Rustig lopen we met z’n 4ren naar de studio. We zouden wat opgaan nemen voor Mind Is Blown. Als we klaar zijn met opnemen gaan we nog even met de meiden wat drinken. Als ik op de klok kijk is het alweer 6uur. Ik zeg ineens ‘ik moet naar huis toe! ‘ Daan vraagt of ik niet bij hem kan blijven slapen, omdat we morgen toch weer de studio in moesten. Maar volgens mij vroeg hij het ook zodat hij langer bij Sonja kom blijven. ‘is goed, ik bel even naar huis. Ben zo terug’ antwoord ik snel. Als ik terug kom zie ik alleen Sonja zitten, ik vraag aan haar waar Daan en Barbara zijn. ‘ze zijn even de gang op, Daan moest even wat tegen haar zeggen ofzo’ ik knik en ga naast haar zitten. Na 5 minuten komen Daan en Barbara weer naar binnen, ik zie dat ze een grote glimlach op haar gezicht heeft wat mij meteen vrolijk maakt. Ik kijk vragend naar Daan en hij pakt zijn mobiel. Even later voel ik mijn mobiel trillen en kijk er op..

Reageer (1)

  • sonjamulder

    GA VERDER OMYGOD WAUW.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen