Srry Srry Srry dat et zo lang heeft geduurt mr ik had et nogal druk met sgool. mr nu heb ik VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!! dus verw8 maar lekker veel hstjes(denk ikxD)

hij is wel een beetje kort mr ik ben inspi loos:X

Vnuit Nessie!!!!

Ps. Thnx voor de lieve berichtjes

Renesmee

Toen we daar aankwamen stond Carlisle al klaar.
'Wat is er gebeurt'Vraagt hij met een lichte paniek in z'n stem.
'De lange of korte versie'Vraag ik
'Doe maar de korte'
'Vampier, Jake afgeleid, Jake word geraakt en valt op mij en nu denk ik dat ik mijn ribben heb gebroken'
'Oke, Jacob leg haar maar op de bank dan onderzoek ik haar wel even' Jake legde me voorzichtig op de bank en Carlisle kwam met opgtrokken neus naast hem staan. Op dat moment zag ik dat Alice ook in de kamer was.
'Pas maar op met je vader straks. Die word helemaal gek. En ik kan het weten' Zegt ze als ik haar zie.
'Ja dat geloof ik graag, nouja niet graag maar ik geloof het wel'Antwoord ik.
'En nou stil liggen' Eist Carlisle en hij begint met onderzoeken.
'Ja het is inderdaad gebroken'Zegt hij een paar minuten later
Plots hoor ik een harde knal en niet veel langer daarna nog een...

Wat denken jullie dat de harde knal is???

Reacties???(K)(flower)

Reageer (5)

  • MoonLove

    Haha ik denk een Edward die beeeetje boos is maar dat is denk iets te voor de hand liggend ^^Misschien is het uhm Jasper ofzo die beetje luidruchtig binnenkomt of Emmet ^^ want ja kracht he dan schiet in principe na een door het lint gaande Edward Emmet te binnen haha maar dan dat die in een mega vrolijke bui is ofzo of of of of Emmet die Edward tegen houd haha (A) Dat Emmet net binnen wilde komen maar Edward aan zag komen stormen en hem dan tegen houd en dat Edward Emmet opzij wilt duwen maar emmet hem niet doorlaat niet eerder vooordat die vertelt wat er gebeurt is ofzo xD en dat Edward het niet wil zeggen omdat die het liefste Jacob zen nek om wil draaien??(A)

    Haha zoiets? xD

    xXxxx Snel verder

    1 decennium geleden
  • Berdien

    met yas eens; een door het lint gaande edward! en plss snel weer verder schrijve:)

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    k ben het met Yasmine eens xD of Bella, kan ook nog xD Of het is hm... de partner van die debiele Vampier?

    Snel Verder!!!

    1 decennium geleden
  • yasmine658

    Ik denk Edward die door het lint gaat en alles aan het slopen is....

    1 decennium geleden
  • Toreador

    OEW SPANNEND =)
    SNELDOOR :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen