Na een hele tijd eindelijk weer klein hoofdstukje.


Ohjah, even kijkje nemen nieuwe story? :)
Hier straks linkje onder.

Rachel.

Zayn was al weer een week ongeveer thuis, hij had maar twee dagen in het ziekenhuis gelegen. Zijn ribben bleken gekneusd te zijn, niet alle ribben. Ik voelde me nog steeds schuldig net zoals Anna. Maar die was de eerste twee dagen meer over stuur, ik was alleen bezorgd dat Niall wat zou overkomen. Veel hebben we niet echt gezegd na het ongeluk van Zayn. Ik hoorde een kuch en draaide me om en zag Niall, hij glimlachte lief naar me en ik glimlachte zwakjes terug. Ik stond op van me stoel en drukte een klein kusje op zijn lippen. Ik keek hem aan en beet zacht op me lip. 'Ik ben zo bang' fluisterde ik zachtjes en sloot mijn ogen. De warme hand van Niall gleed over me rug heen. 'Waarvoor?' zei hij zacht. Ik haalde me schouders op. 'Alles straks overkomt je wat Niall' ik kijk omhoog en kijk hem in zijn ogen aan. Er hangt even een stilte. 'Dat gebeurd niet hoor' zei hij en hij glimlachte. Ik beet zacht op me lip, hoe wist hij nou zo zeker dat er niets zou gebeuren? 'Echt Rachel' zei hij en hij drukte opnieuw een kusje op mijn lippen. Ik sloeg langzaam mijn armen rond zijn nek en legde me hand in zijn nek. Langzaam voel ik zijn tong langs me lip en open ik gewillig me mond. Onze tongen spelen een spelletje een langzame. Langzaam stopte ik de zoen en keek Niall aan. Ik legde me hoofd tegen zijn borst aan en sloot me ogen. Zo kon ik me hele leven wel blijven staan, veilig in Niall zijn armen. Ik was hem zo dankbaar dat ik weg was bij me stief vader. Die gluiperd, die engerd. Ik gleed met me vingers over zijn rug heen en staarde even voor me uit. 'Waar denk je aan?' hoor ik Niall voorzichtig vragen, ik draai mijn hoofd iets zodat ik hem aan kan kijken. 'Gewoon.. nergens aan' mompel ik. Ik keek de gang in en zie Zayn wat voor bij strompelen. Ik beet zachtjes op me lip.

Sorry voor korte stukje mensen. :$

New story :
http://www.quizlet.nl/stories/107250/give-me-the-power---niall-james-horan-16/

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen