Foto bij 63.

FRIDAY 1 FEBRUARY

Elena Johnson

Vandaag was Harry jarig. Louis en ik hadden een tijdje na zitten denken en hadden besloten op een cd voor hem te maken, net als ik samen met Niall had gedaan in ons eerste collegejaar. Omdat er nu weinig tijd was, hadden Louis en ik met z'n tweeën een cd gemaakt. Louis had een leuke foto uitgezocht voor het hoesje en ik had in de binnenkant van het hoesje een leuke tekst geschreven. Ook hadden we besloten dat Harry de peetvader van ons kind zou worden. Over de peettante hadden we even gediscussieerd -Megan of Lottie- maar uiteindelijk was het Lottie geworden. Megan werd wel peettante van ons volgende kind, had Louis me beloofd. Niall en Zayn zouden ons op komen halen en met z'n vieren zouden we naar Harry gaan. We gingen met een 'klein' gezelschap uit eten en 's avond zouden alle andere gasten komen om bij Harry thuis zijn verjaardag te vieren.
De bel ging en met een glimlach op mijn gezicht liep ik naar de voordeur toe. Ik had Niall voor mijn gevoel veel te lang niet meer gezien. Hetzelfde gelde natuurlijk voor Zayn. Ik opende de deur en zag de twee jongens hand in hand voor de deur staan. Ze straalden nog meer als gewoonlijk. Niall wikkelde als eerste zijn armen om mijn lijf, en ik knuffelde hem maar al te graag terug. 'Waarom straal je zo?' fluisterde ik hem zachtjes in zijn oor. 'Zayn heeft me ten huwelijk gevraagd,' fluisterde hij zachtjes terug. Ik trok Niall nog dichter tegen me aan. 'Gefeliciteerd!' kirde ik vrolijk. 'We willen het de rest pas later vertellen, niet op Harry's verjaardag,' zei Niall terwijl hij me weer losliet. 'Dus mondje dicht.' Ik knikte en knuffelde Zayn nu uitbundig. Nadat ik hem ook gefeliciteerd had trok ik de jongens mee naar binnen, waar ze Louis begroetten. Omdat ze redelijk vroeg waren, gingen we op de bank zitten. Ik wilde zo ontzettend graag weten hoe Zayn Niall ten huwelijk had gevraagd. Ik zou hem straks wel even apart nemen om hem uit te horen, besloot ik. Louis was Zayn en Niall aan het bijpraten over ons. Hoe het met mij ging, en natuurlijk met ons kind. We hadden weer een echo laten maken, en het begon al echt de vorm van een kind te krijgen. Toen het tijd werd om te gaan, hielp Louis me in mijn jas en verlieten we samen ons appartement om bij Zayn en Niall in de auto te stappen. Alle bandleden met vriendinnen, Aiden en Lauren en natuurlijk Anne, Gemma en Robin waren uitgenodigd voor het etentje. Ik had voor de gelegenheid een jurkje aangetrokken, en Louis had me al meerde malen in mijn oor gefluisterd dat ik er prachtig uitzag. Toen we het restaurant binnenkwamen, bleek dat het grootste gedeelte er al was. Alleen Lauren en Aiden moesten nog komen. Ik liep naar Harry toe en drukte twee kussen op zijn wangen voor ik hem in een knuffel trok. 'Gefeliciteerd,' glimlachte ik tegen hem. Ik voelde hoe Harry de geur van mijn haren opsnoof, en voelde me opnieuw weer schuldig dat ik hem niet kon geven wat hij het liefst van alles wilde, mij. Ik liet hem weer los en gaf hem de ingepakte cd. 'Van Louis en mij,' glimlachte ik. Daarna liep ik langs de rest om ze ook te begroette en te feliciteren. Tegen de tijd dat ik eindelijk zat waren Aiden en Lauren ook gearriveerd. Ik zat tussen Harry en Louis in en Niall zat samen met Zayn tegenover me, te stralen als het gelukkigste stel dat ik me kon voorstellen. Af en toe was ik er jaloers op. Ze hadden zo'n makkelijke relatie, zonder drama en pijn. Niemand stond ze in de weg om elkaar lief te hebben. Daar benijdde ik ze om.

Er klopt helemaal niks meer van. Zayn is nooit jarig geweest, Elena zelf heeft überhaupt geen verjaardag en de sterfdag van Elena's moeder heb ik gewoon overgeslagen. Hoop dat jullie dit allemaal niet zo erg vinden, haha! X

Reageer (5)

  • TheRealThes

    Is niet erg, we snappen het verhaal nog. Want bii sommige verhalen is dat niet het geval.
    Top stukje
    Xxxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    haahah nee hoor niet erg, maar toch ben ik bang dat je haar nog met harry zal laten verker, of in ieder geval vreemd zal laten gaan met hem...:s
    xxxsnel verderxxx

    1 decennium geleden
  • ziamunicorns

    Ziall is cute

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Het is niet erg, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen