Een kort stukje deze keer, de volgende word langer!

13/07/2012
Mijn Beste Steun en Toeverlaat,

Vandaag is er niet zoveel spannends gebeurt maar ik heb beloofd om elke dag van mijn vakantie in jou te schrijven en ik ben iemand die zijn beloftes nakomt dus hier een korte beschrijving van mijn dag: ik ben samen met Mireille, Oscar en Joep naar het dorpje even verderop gefietst. Daar hebben we wat rond gekuierd tussen de toeristenwinkeltjes. Het was best een gezellig dorpje, typisch Frans waar in elk toeristenwinkeltje eiffeltorens werden verkocht ook al waren we ver van de hoofdstad verwijderd. Op een bepaald begon een zwerfhond ons te volgen. En omdat hij maar achter ons aan bleef lopen en we dat allemaal een beetje zielig vonden hebben we een tijdje met hem gespeeld. Op het plein in het midden van het dorp waren enkele breakdancers hun kunstjes aan het tonen, het was echt spectaculair om te zien. En toen ze met hun pet rondingen om wat geld op te halen heb er met plezier een euro in gesmeten. Ik heb breakdancers altijd al cool gevonden en hiphoppers ook trouwens. Ik heb het niet zo voor ballet of moderne dans alhoewel dat soms ook wel mooi kan zijn. Ik heb ooit nog op hiphoples gezeten maar er zaten enkel jongens die het niet leuk schenen te vinden dat er ook een meisje in de groep zat en toen ben ik er maar mee gestopt. En ik ben het ook nooit opnieuw begonnen want toen kwam mijn interesse voor het circus en daar zit ik nu nog steeds. Ik en Joep hadden met ons optreden op het strand genoeg geld verdiend om vier ijsjes te kopen en dat hebben we dan ook maar gedaan. Misschien is het wel een idee om samen met Matt af en toe eens onze circustrucjes te laten zien in de stad, om wat extra geld te verzamelen. Maar zoals ik al zei mijn dag was niet echt spannend dus ik denk dat ik hier al ga moeten stoppen met schrijven.

Han.
Ik mis Xan.. Zucht

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen