Dus mijn eerste aanvraag is: tromgeroffel...............( jullie kunnen ook gewoonweg de titel lezen dom van me) dus de titel zegt: 1D voor dat ze beroemd zijn. dus dit verhaal gaat over 1D voor ze beroemd zijn maar vooral over Louis dan wel ma bon en ik heb mijn best gedaan het goed te doen maar ben niet zo goed in verhalen schrijven SORRRRRRRRRRRRRRRRYYY!!!! :p

Het was zondagavond morgen weer school OMG zo tof!!!!Het enige waar ik nu echt aan dacht was mijn broertje Liam zijn vriend Louis! Ik ben zo hard verliefd op hem!!Liam weet het niet alle geluk want als hij het zou weten dan mocht ik van hem nooit meer met Louis omgaan. Hij wilt niet dat zijn vrienden ene relatie met zijn tweelingszusje hebben ( ja ik weet het ik ben zijn tweelingsZUS) oh wacht efkes ik ga straks verder met mijn verhaal maar nu heb ik een berichtje van Liam:'hey zusje wil je mee naar de cinema met mij, Louis en Harry???' Oh nee he Harry gaat toch ook niet mee??? Ik haat hem echt!!!Hij heeft zogezegd een bromance met Louis en soms doen ze echt raar samen en dan maakt hij mij heel jaloers want hij heeft door gehad dat ik van hem hou dus doet hij nu zoveel mogelijk om mij jaloers te maken. Dus ik stuur dan maar terug naar Liam' Moet Harry echt mee???' en Liam antwoordde:' ja hij moet mee ik weet dat jullie elkaar haten maar kom please mee' Oh ik dacht efkes na kzal maar antwoorde want anders gaat hij nog een foto sturen van zijn puppy face en daar kan ik niet aan weerstaan ik antwoord dan maar: ' oke dan alleen maar voor u kom binnen een uurtje naar hier dan sta ik klaar. Welke film?' Ik zet mijn pc af en ga alvast naar mijn kledingskast en pak er een mooi topje en shortje uit ah ja het was zomer!!!! En ineens had ik een berichtje. He wacht is efkes dat is geen nummer dat ik ken.Ik zal is kijken dan maar er staat:' hey wil je aub komen??? Ik zou het heel graag hebben!!! En ik zal Harry vragen zich tam te houden! oh ja Liam zijn belkrediet is op en ik moest nog zeggen dat we een komedie gaan zien!!! xxx Louis' wow van Louis en hij wilt me bij hem hebben??? oke wow val hier bijna flauw!!!Natuurlijk schrijf ik heel snel terug:' hey oke ik zal komen!!!En echt iets voor Liam om geen belkrediet meer te hebben!!!oh en komedie's zijn super binnen 15 min hier???xxx' ik kreeg direct antwoord:' haha tot sebiet' Ik doe een beetje make-up op en spring in mijn kleren en toen op dat moment ging de bel. Ik ga gauw naar beneden en doe de deur open daar stond hij dan mijn droomprins en mijn 'lieve' euheuh broer!!! OP weg naar de cinema zaten Louis en Harry weer zo bij elkaar en lief te doen en de Bromance te voltooien!!! Ikzat maar stilletjes te kijken en heel de tijd te vragen aan Niall of we er al bijna waren!!!Oh ja wacht Niall die kende je nog niet he??? Het is zo ongeveer de beste vriend van Louis en Harry en Liam!!! Dus ook beetje van mij!!! Hij is zo ongeveer onze chauffeur! Liam keek mij keek raar aan!!! Hij vraagt ineens aan mij wat er nu eigenlijk was en ik zeg een beetje ambetant waarom zou er iets zijn??? Jij denkt overal iets achter he??? okeeeeeeeee zegt Liam er is echt iets mis met jou!!!!en ik denk dat het met Louis te maken heeft. Huh vraag ik verward??? Ja denk je dat ik het niet zie??? Ik zie wel hoe jij naar hem kijkt!Ik kijk hem heel bang aan en zeg: Vind je het erg??? Nee hoor zegt Liam!!! maar ik weet ook dat hij van jou houdt!!!!! WAT?????? ROEP IK UIT!!!wat zeggen Niall, Harry en Louis samen.EUHM nikske hoor!!! Ik vind gewoon het zeer leuk kom “wat” te roepen!!!oh ja en BUMBA hoort daar ook bij!!!!OKEEEEEEEEEEE zeggen ze dan maar en Liam zit stilletjes te lachen! Ja hoor lach jij maar!!Maar is hij echt ook op mij???Ja hoor wacht maar hij gaat sebiet naaast jou zitten bij de film!!! We komen bij de bioscoop aan en gaan direct naar de zaal eerst gaat Liam zitten daarna ik, Louis, Harry en Niall. Naast Liam zit nog een jongen hij heeft zo'n soort mysterielook en lijkt me niet erg vriendenlijk!!He wacht eens even het is Zayn die jongen dat en klas lager zit!!!Liam begint een gesprek met hem en Harry en Niall zijn een beetje aan het klooien met elkaar en popcorn te smijten al vindt Niall het niet zo leuk dat het lekkere eten zomaar wordt weggegooid!!! Dus ineens voel ik een warme adem in mijn neken mijn hart slaat zowaar een slag over!!! Het is gewoonweg ongelooflijk wat deze jongen met mij kan doen!!En heb je het een beetje naar je zin???Ja hoor een beetje kan natuurlijk beter he!! HMMM dan zullen we het is beter maken he zegt Louis ik kijk hem een beetje verwonderd aan wat bedoel je??dat zal je wel zien bij de film!!! Oke dan!! dus dan zullen we maar naar de film kijken he!!! soms geef ik zo'n opmerking van bv er zat iemand met hele dikke lippen tussen en ik zei dan daar iets over tegen Louis: Zie je die man??? Als hij ooit make-up nodig heeft mag hij nooit de mijne gebruiken hoor!!! Waarom niet vraagt Louis? Awel kijk als hij lipenstift opdoet dan is die helemaal op!!!! Louis begon te lachen en legde mij arm rond mij en zei: HAHA ik vindt je humor fantastisch!!! Ik voelde allemaal vlindertjes in mijn buik!!! Ik kon het niet geloven Louis had zijn arm rond mij!! Zo mooi had ik nog nooit gedroomt!!! Wacht efkes droom ik nu??? Ik Kneep me in mijn arm en kwam tot de conclusie van niet. Terwijl ik dit allemaal dacht begon Louis harder en harder te lachen en ineens lag hij op de grond en omdat hij zijn arm rondom mij had vloog ik ook mee op de grond. Ineens stopte hij met lachen. We keken in elkaars ogen ik verdronk gewoonweg in zijn ogen!! ZO MOOI!! Ineens zei hij: je hebt mooie ogen. Ik keek rap naast hem hij pakte mijn hoofd vast en draaide het naar hem. Ik meen wat ik zeg hoor. Vind je de film een beetje tof??? Ik zei dat gaat wel hoor. Ik vind hem niet zo tof geen zin om naar een andere te gaan??? Ik zei welke??? Ik heb nog 2 kaartjes voor Nemo in 3D en ik roep door heel de zaal NEMO??? WOOHOOO ik wil et doodgraag zien!!! Van alle kanten kwam ineens STTTT geroep op ons af en Louis nam me mee naar Nemo.
We stapten langs Harry en hij wou ook mee maar Louis zei tegen hem dat hij maar 2 kaartjes had en dat hij jou liever mee had. Hij nam je mee je stak nog gauw je tong uit naar Harry. Nemo was zo gezellig en we hadden van die brilletjes op: ‘Ik vind die eerlijk gezegd niet zo tof.’ Zei ik tegen Louis. Je bent nog altijd even mooi hoor!!! Zei hij. IK begon heel hard te blozen. Ik meen altijd wat ik zeg hoor, ook dat die mvr ons al heel de tijd aankijkt of ze ons gaat vermoorden. Louis, zei ik. Dat is een kartonnenbord voor popcorn aan te prijzen!! Dat is niet waar: riep hij: dat is een figuur uit nemo dat ons wil vermoorden en mij meenemen!! En hij loopt naar het bord en zegt: jij gaat hier niet mee wegkomen hoor mevrouwje!! Hij wilt terug naar mij lopen maar er stond een mevrouw achter hem die hem nogal HEEL raar aankeek alsof hij gestoord was ( wat hij ook is) . Hij draait zich om en loopt tegen de mevrouw aan hij zegt sorry en dan kot hij naar mij gelopen en zegt: KOM snel weg hier die mevrouw gaat ons vermoorden ze heeft net zo’n grijns als die met die popcorn!!! Ik lach eventes en hij trekt me mee uit de cinema.Hij trekt me mee naar zijn auto. ‘Huh’ zeg ik ‘Waarom staat je auto hier???’ euhm ja awel he: ik ben eigenlijk gisteren de kaartjes voor nemo komen halen. Liam vertelde me dat je die heel graag is wou zien en dus ik dacht laten we die dan maar gaan halen he. En ik moest gisteren aan jou denken en dan ben ik te voet naar huis gegaan en ben ik mijn auto vergeten!! Zegt hij ene beetje wegkijkend. IK neem hem vast bij zijn schouders en zeg: DA’S SO CUTE!!!!!!! Louis moest lachen: Wel weet je als je het toch so cute vond dan moet ik je nog iets vertellen. Ja vraag ik terwijl mijn hart bijna uit mijn borstkas springt. IK wil vertellen dat ik van je hou. En deze keer was het ik die een beetje weg keek om mijn blos te verbergen. Heb ik iets verkeerd gezegd?? vroeg Louis. Hij nam mijn kin en zegt. Misschien overtuigt dit je wel en hij kust me. Hij tikt zachtjes tegen mijn tong aan onze tongen verstrengelen met elkaar. WOW zei ik na afloop. Dat was de beste kus ever!!! Louis moest zachtjes lachen als het dan zo goed was wil je dan mijn wortel zijn??? Dat wil ik best en wil jij dan mijn bumba zijn??? JA zei hij en we gaven elkaar nog een kus. Maar we hadden niet door dat achter ons de rest stond waaronder nu ook Zayn. Het lijkt erop dat Liam en Zayn vrienden zijn geworden. Ze joelden allemaal zelfs Harry. Liam kwam naar me toe en zei: Ik zei het het toch!!! Ik bedankte hem nog eens en vertrok toen met Louis om iets te gaan eten.






Dus als jullie nog ideetje hebben voor een one-shot zeg het maar het mag ook over andere mensen gaan ik zeg wel als ik ze niet ken ofzo. Maar het mogen ook altijd gewoonweg spreuken of bv een adres van een beroed iemand ofzo ik zal wel zien of ik het vind je mag me ook altijd vragen stellen en zal proberen je advies te geven. Je ziet maar wat jullie willen maar willen jullie dit aub delen met je vrienden??? want zonder jullie akn ik niet verder schrijven DANK JE!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen