We besloten uiteindelijk het strand achter ons te laten om wat te genieten aan het zwembad met een alcoholvrije cocktail die François graag voor ons bereidde. Ik heb hem ook meteen gevraagd of er misschien computers met internet aanwezig waren en hij bood onmiddellijk zijn eigen laptop aan waar ik hem ontzettend dankbaar voor was. Tot mijn grote vreugde was Sam ook online en heb ik dus een sms’je naar Xan kunnen sturen met Mireille’s gsm waar ik haar ontzettend dankbaar voor was. Ik heb hen beide uiteindelijk op een cocktail getrakteerd om mijn dank te betuigen. Iets wat ze wel apprecieerden . Na een tijdje vonden Oscar en Joep dat ik en Mireille wel genoeg gezond hadden maar omdat we allebei onze ogen hadden gesloten hadden we niet in de gaten dat ze druipend uit het zwembad kwamen en zachtjes naar ons toeliepen Voor ik het wist lag ik in het water. Ik heb Oscar uiteindelijk teruggepakt door een ijsblokje uit mijn cocktail in zijn T-shirt te laten glijden toen we weer op weg waren naar onze caravans. Lang leve de wraak! Hip hoi!

Mireille’s theorie over dat François een oogje op me had werd weer wat aangewakkerd omdat François direct had aangeboden mij de laptop te geven en ik hoorde een licht jaloerse klank in haar stem. Maar nadat ik met mijn ogen had gerold en haar ervan had verzekerd dat ik niets ophad met die jongen en dat ik zeer gelukkig was met Xan besloot ze dat te accepteren en kon ze zowaar weer wat glimlachen. Ik had er eerst nog bij willen melden dat dit waarschijnlijk de eerste en laatste keer was dat ze François zou zien maar ik had mijn mond maar gehouden want dat kan ze zelf ook wel bedenken. Overmorgen vertrekken we alweer naar huis en dan is nog een lange vermoeiende dag in de auto voor ik Xan weer in mijn armen kan sluiten. Zijn ouders hebben me beloofd om eens langs ons huis te rijden om me mee te nemen naar waar Xan zou worden afgezet met een bus. Lief he? Toen ik voor de eerste keer Xans ouders ontmoette was ik eerlijk gezegd wel wat nerveus maar nu lijken ze me wel te accepteren, volgens Xan zijn ze dol op me. Ik zal hem maar geloven zeker. En mijn ma was in het begin ook vol lof over Xan, wel meisje had ze gezegd, je hebt er een goeie uitgekozen. En dat had ik met mijn veel plezier bevestigd. Mijn pa was in het begin minder enthousiast maar dat kwam gewoon door het feit dat hij mijn vader was en Xan mijn eerste vriendje. Je moet hem wel een beetje kunnen begrijpen. Maar hij is nu ook helemaal verkocht dus we zijn allemaal blij. Jeej. Maar ik ga je moeten laten want Joeps kleine broertje komt net tevoorschijn met een waterpistool en ik zou niet willen riskeren dat je nat word, ik schrijf je morgen wel weer !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen