Foto bij ~Amy Green~

Pandaa'ss dit is voor vandaag toch wel het laatste stukje boehoeee This one is for mine special Citroen.. ;D She knows it. en voor al mijn andere aardbeien have fun met lezen ;D <3<3<3 and never give up hope <3

Ik stond geïrriteerd op en pakte een setje kleren uit mijn kast. Ik deed het aan, en liep naar beneden en ging aan de ontbijttafel zitten en smeerde een boterham. 'Liefje jij bent vroeg op, naar waar ga je?' Vroeg mijn vader geïnteresseerd. Ik pakte een blad wat standaard op de tafel lag en begon te schrijven Ik heb een opdracht met iemand en dat moet maandag af zijn. schreef ik op. 'En is het leuk? Is het een mooie jongen?' Vroeg hij door. Ik stak mijn vinger in mijn keel. Mijn vader begon te lachen 'Niet dus.' Ik knikte en at mijn boterham verder op. Ik keek op de klok half negen en ik moest minstens 10 minuten wandelen. Ik gaf mijn vader een kus. Mijn moeder sliep waarschijnlijk nog. Ik liep naar de voordeur deed mijn jas aan en liep naar buiten. Buiten floten de vogeltjes en er vlogen vlinders rond. Ik liep het park in en ging op het gras veld zitten, en keek naar de helderblauwe lucht... Ik deed mijn ogen toe en ik werd meegezogen in mijn droom wereld. Ik liep door de velden, mijn hoofd zonder zorgen. 'Prinses kom terug!' Riep een dienstmeid. 'nee!' riep ik terug en liep verder. Ik pakte mijn paard uit zijn stal en steeg op. 'Hup.' Zei ik. Het paard begon te rijden. We reden langs de velden we kwamen uiteindelijk uit aan mooi blauw water. Ik stapte af en wandelde in de zee. 'Prinses?' hoorde ik een stem. Ik keek rond me maar ik zag niemand. Ik ging verder in de zee. 'Zusje, wat doe je in de zee?' Hoorde ik mijn broer bezorgd vragen. 'Gewoon, plezier maken.' Zei ik lachend. Hij grinnikte en volgde mijn voorbeeld. Na 1 uur. 'Ik moet door. Ik ga naar Tori.'
'Oké' Zei ik sip. Nu hij een lief had was hij minder bij mij.. 'Amy!' hoorde ik iemand roepen en toen werd alles zwart

'AMY!' Riep iemand, ik deed mijn ogen open en zag Harry geïrriteerd met zijn voet op de grond stampen. Ik stond recht en keek hem aan. 'Raar wicht.' Zei hij nog en liep vooruit naar zijn huis waarschijnlijk. Ik volgde hem. Ik keek rond en zag een blauwe vlinder. Ik hield van vlinders. Ik stak mijn hand uit en wonder boven wonder het kwam gewoon naar mij. Hij ging op mijn hand zitten. Ik grinnikte en keek er naar. Ik stopte met lopen. Ik keek op en ik zag Harry stug door wandelen. Ik keek naar de vlinder. Ik glimlachte. 'Kom j..' Verder ging hij niet met zijn zin. Ik keek hem aan. En hij stond met open mond te kijken. Ik keek hem raar aan en keek terug naar de vlinder. Ik lachte nog eens en liet hem weg vliegen. Hij/Zij had geluk zij konden heel de wereld zien.. En ze waren vrij.. Ik wandelde door en Harry stond nog altijd stil. Ik keek hem afwachtend aan en zijn gezichtsuitdrukking veranderde weer naar arrogant en hij liep weer stug door. We kwamen aan bij zijn huis en hij gooide de deur open. Ik deed de deur achter mij toe en wandelde hem achterna. 'Ben er weer!' riep hij. Ik stond nu in de living met 3 paar ogen op mij gericht. Ik waaide eens en keek toen terug naar Harry. Wat hoopte hij hier met te bereiken. Ik hem afwachtend aan. 'HAZZA waar is mijn bril!' Hoorde ik iemand roepen. Harry schoot in de lach ook de andere begonnen te lachen, maar ik zag de grap er niet van in. Ik keek naar de trap en Zayn zijn silhouet kwam te voor schijn. Hij zag er niet zo happy uit. Hij zag er uit of hij iemand ging slagen. Ik werd er zelfs een beetje bang van. 'Harry ik meen het.' Siste hij. Ze waren allemaal gestopt met lachen en keken nu ook serieus. 'Ik heb het niet.' Zei Harry. Toen keek Zayn naar de rest van de jongens, hij kwam dreigend op hen afgewandeld. Ik wandelde naar hem toe en pakte zijn hand. Hij keek in mijn blauwe ogen en ontspande. 'Amy.' Zei hij blij. Ik lachte. Hij gaf me een knuffel. 'Wat kom je hier doen?' Vroeg hij. Ik knikte richting Harry. 'Ow, hoe is het met je hoofd?' Ik trok een zielig gezichtje. 'Je moet toch maar eens naar de dokter.' Zei hij. Ik schudde van nee. Hij grinnikte. 'Ummh kennen jullie elkaar?' Vroeg een jongen waarvan ik zijn naam nog niet ken. 'Ja, Liam.' Zei Zayn. Liam dus. 'Kom nu.' Zei Harry. Ik draaide met mijn ogen en volgde hem. We zaten boven, ik op zijn bed hij aan zijn bureau. Hij gaf me een blad en deze keer begon ik te schrijven. Ik over mijn hobby's alles standaard. Daar bleef het ook bij. Ik had 2 pagina's. Ik keek naar Harry die druk aan het schrijven was. Ik zuchtte en stond op. Ik liep naar hem toe en tikte op zijn schouder. Hij draaide zich om en keek me aan. Ik gaf hem de 2 pagina's en hij begon ze te lezen. 'Dit is al een begin.' Zei hij. Ik knikte en ging terug zitten. Uiteindelijk hadden we 10 pagina's. 'Zo dat is ook klaar, nu moeten we elkaar niet meer zien, eindelijk.' Zei hij. Ik knikte. Pakte mijn tas en liep naar beneden. Ik zwaaide nog eens, en liep naar buiten. Eindelijk verlost van die asshole..

Reageer (1)

  • Rinstarzz

    Aww snel verder please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen