vervolg.



.
.
.
.

..
nick pov


jullie komen eindelijk aan in het hol van limburg. 'daarom staat op internet dat zo veel mensen hier dood gaan er is niet eens een hamburgertent!' zegt joe. je grinnkit even, en dan lopen jullie weer verder want de taxi kon niet verder rijden omdat het een alleen voor de bewoners weg is. als jullie aankomen bij een huis wat een boerderij heet dan schrikken jullie wel even want overal lopen koeien en kippen! kevin loopt voorzichtig naar de voordeur en drukt op de bel. niet veel later word de deur opengedaan door een meisje.'hoi ik ben kevin en dat zijn mijn broers Nick en joe. wij moesten ond hier melden' zegt hij terwijl hij naar jullie wijst. het meisje knikt en doet de deur verder open zodat jullie er langskunnen. ' ook niet echt spraakzaam' zegt joe tegen je. je knikt en jullie pakken jullie 4000 en 1 koffers en lopen naar binnen. 'jullie zijn laat' bromt een stem als jullie de woonkamer binnen komen. ' ja sorry meneer de taxi reed verkeerd' lieg je op je best. ' dat hoor ik van ze allemaal daarom krijgen jullie meteen een straf morgen vroeg om 6 uur de koeienstallen uitmesten' zegt de boer. dan komt er ook een vrouw bijstaan 'eeg zijn dat de nieuwe jongens?' vraagt ze vriendelijk. jullie knikken alle 3 geschrokken. 'ik ben Joe dat is kevin en dat is nick' zegt hij op zijn angstigste stem. ' ik ben nanda en dat is mijn mam eeg maar voor jullie het meneer en mevrouw, en dat is onze dochter demi' zegt zo nog steeds zo vriendelijk. met meisje glimlacht vriendelijk en doet een teken dat jullie mee moeten komen, ze loopt een trap op en dan doet ze een deur open die naar een kamer leid. ' dit is jullie kamer, ik laat jullie even alleen en niet op mijn pa leten want die is altijd zo de eerste dag' zegt ze terwijl ze de deur dichtdoet. ' ooja we eten over 30 minuten' zegt ze als je weer binnen loopt en weer terug naar buiten gaat. jullie praten nog even en paken nog even uit en lopen dan naar buiten voor het eten.

Reageer (1)

  • Fassy

    fijne mensen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen