vervolg.......






.

...
demi pov


als je moeder het eten op tafel aan het zetten is komen de jongens ook beneden. 'mevrouw waar mogen wij zitten' vroeg nick. ' jij gaat naast demi zitten, joe schuin tegen over demi en kevin aan de andere kop van de tafel' zei je moeder vrolijk.' demi ga jij je vader eens halen want we kunnen eten' zeg je moeder terwijl ze nog een pan op tafel zet. je knikt en je gaat even snel op je sokken je vader halen.

tijdsprong van 1 uur en nick pov

jullie waren net klaar met eten. je moest bijna overgeven van het eten want jullie hadden boerenkool en gehaktbal, die gehakt bal was wel lekker maar die boerenkoop was niet echt je favoriet.' moet ik jullie even rondleiden' vroeg demi ineens.'wij hebben het niet zo op kippen' zeiden joe en kevin tegelijk. 'mij lijkt het dus wel leuk' zeg je met een hele grote smile op je gezicht. ze glimlacht even, HAAAA ze glimlachte dat is wel heel schatig bij haar. denk je bij jezelf.' kom dan maar mee kun je de kippen zien' zei ze terwijl ze naar joe en kevin wees. jullie lachte allebij. ' mam ik leid nick even rond' ' ja is goed maar denk eraan wat je vader heeft gezegt hé' ' jah' riep ze weer terug.' kom dan of wil je bij je kipbroers horen' riep je al half buiten. je schiet uit je gedachten en rent vlug achter er aan...

Reageer (8)

  • Salute

    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    snel !! verder !! egt 1 jaar niks meer opzetten
    (kheb geen zin om het precies te gaan uitrekenen)

    is wel een beejte overdreven !!

    enthis juist zo leuk !

    1 decennium geleden
  • x1Direction

    Howdooee=P das leuk snel verder!
    Xx.<'3

    1 decennium geleden
  • Indeed

    Je moet echt verder gaan want als je dat niet doet word ik echt heel boos xD
    dus kortom VERDER!

    1 decennium geleden
  • zottie

    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen