Foto bij 65.

FRIDAY 1 FEBRUARY

Elena Jonhson

Toen ik Niall in het oog kreeg liep ik meteen naar hem toe. Ik pakte hem bij zijn pols vast en trok hem mee naar de keuken, waar niemand was. Niall keek me onderzoekend aan. 'Gaat alles wel goed?' vroeg hij lichtelijk bezorgd. Ik glimlachte en knikte. Ik leunde tegen het aanrecht aan en keek naar Niall. 'Ik wil alles weten, en je mag geen detail overslaan,' zei ik hem met een stralend glimlach op mijn gezicht. Niall begon ook meteen te stralen na mijn vraag. Hij zette zichzelf op de keukentafel en haalde een hand door zijn vuilblonde haren. Pas nu viel me de ring om zijn vinger op. Ik duwde mezelf recht en liep naar hem toe om zijn hand vast te pakken en de ring van dichtbij te bekijken. Daarna keek ik naar Niall, die een lichte blos op zijn wangen had liggen. 'Serieus, ga jij ooit minder schattig worden?' vroeg ik hem lachend. Dit liet Niall alleen maar meer blozen. 'Sta jij met mijn verloofde te flirten?' Beide keken we op en zagen Zayn nonchalant tegen de deurpost lopen. Ik glimlacht. 'Maar ik denk ook niet dat Niall ook minder schattig gaat worden,' zei Zayn. Hij zette zich van de deurpost af en liep de keuken binnen. Hij kwam naast me staan en pakte Nialls andere hand vast. 'Ik wilde Niall net uit gaan horen,' bekende ik met een glimlach op mijn gezicht. Niall had zijn blik op Zayn gericht, en je zag in zijn ogen gewoon hoe verliefd hij was op deze getinte jongen. Zayn keek mij even aan, en richtte zijn aandacht toen op de kleine Ier naast ons. 'Hey schat,' fluisterde hij zachtjes, en hij drukte zijn lippen op die van Niall. Ik maakte een 'awh' geluidje en smolt vanbinnen. Zayn en Niall keken me beide aan. Ik beet op mijn lip. 'Is het raar als ik zeg dat ik jaloers op jullie ben?' vroeg ik voorzichtig. 'Ja, dat is raar,' bevestigde Niall meteen. Ik slikte en wendde mijn blik af. 'Maar jij hebt toch ook een geweldige relatie met Louis?' Het klonk niet eens al een vraag, zoals Zayn het zei. Ik haalde mijn schouders op. 'Het is bij ons zoveel drama geweest de afgelopen jaren, en het lijkt nog lang niet voor bij. Bij jullie is het gewoon zo makkelijk,' zei ik en ik keek de jongens een voor een aan. 'Het is voor ons ook niet altijd makkelijk, maar onze liefde is gewoon sterk, en we weten dat we niet zonder elkaar kunnen,' zei Zayn, en Niall knikte instemmend. 'Maar jullie drama's zijn niet zo groot dat jullie anderen erin mee trekken,' zei ik. 'Misschien komt dat nog, wie weet. Natuurlijk gaan we er niet van uit, maar alles is mogelijk. En misschien hebben jullie nu zoveel pech gehad, dat er nu nog alleen maar goede dingen op jullie pad komen,' zei Zayn. Ik knikte en glimlachte even. 'Dankjewel,' zei ik en ik knuffelde beide jongens. 'En nu wil ik dan alsnog alles weten,' zei ik met een grijns op mijn gezicht. Niall en Zayn wisselden even een blik, en uiteindelijk begon Niall te vertellen. 'Ik was even naar de muziekwinkel gegaan om de snaren van mijn gitaar te laten vervangen, en toen ik terug kwam had Zayn de tafel heel romantisch gedekt, met rozen en kaarsen en muziek op de achtergrond. Na het hoofdgerecht is hij op een knie gegaan, en laten we het erop houden dat ik een heerlijk toetje heb gehad,' zei Niall en hij bloosde. Ik giechelde als een klein meisje. 'Dat is echt ontzettend lief,' glimlachte ik. 'Bijna net zo lief als Louis bij jou.' Ik dacht meteen terug aan dat moment en wist weer waarom ik zoveel van hem hield.

OMG OMG OMG!!! We staan eerste in de tussenstand van de SLAMFMSCHOOLAWARDS! (: Mijn dag kan niet meer stuk! X

Reageer (3)

  • ziamunicorns

    Whahha Echt hoor ik hoor het Niall al helemaal zeggen eh!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ahahahah die zin is hilarish :D snel verder lieverd

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    "en laten we het erop houden dat ik een heerlijk toetje heb gehad,' zei Niall" OMG, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen