Foto bij Know 34

'Mam, wij gaan nu naar het ziekenhuis met Liam zijn neus' zeg ik als ik naast mijn moeder sta. 'Hij wilde toch niet?' vraagt ze verbaasd. 'Nu wel' zeg ik en ik trek haar mee. 'Wat is er?' vraagt mijn moeder geschrokken als ze het betraande gezicht van Liam ziet. 'Zijn neus raakte de bank' zeg ik. Ze knikt bezorgd en trekt snel haar schoenen aan. 'Kom' zegt ze en ze wenkt mij en Liam. Liam staat voorzichtig op en ik loop naast hem mee. 'Mijn schoenen' piept hij. Ik kijk zoekend om me heen maar kom tot de conclusie dat ze hier niet zijn. 'Trek maar even snel een paar van mijn slippers aan' zeg ik tegen hem en ik schuif een paar zijn kant op. 'Je draagt slippers?' brengt hij uit. 'In de zomer' zeg ik een beetje beschaamd. Hij besteed er geen aandacht aan en trekt ze snel aan. We stappen allebei in de auto en mijn moeder start de auto. Snel rijdt ze richting het ziekenhuis en gooit ons er bij de eerste hulp uit zodat wij vast naar binnen kunnen terwijl zij de auto parkeert. Ik loop samen met Liam naar binnen en meld ons aan bij de balie.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    wa is er mis met slippers?

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Poor Liam(huil)(huil)(huil)
    Louis will help you(H)(H)(H)(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen