Laat me horen wat jullie er van vinden? :) xxxxx

Veel plezier XXX

Kom mama rein wacht op me riep ik naar beneden. Ik sleurde mijn koffer helemaal de trap af, en kwam beneden aan! Doeg papa zei ik en ga hem een kus op z'n wang, en Stijn gaf ik een knuffel. Ik liep met m'n moeder naar buiten en stapte in, we reden de garage uit op weg maar rein. Onderweg hadden mama en ik veel lol. We waren er bijna nog maar 20 minuten rijden ik wappte rein even gauw!

Nils: hee rein ik ben er met 20 minuten!

Vanuit: rein

M'n mobiel trilde ik pakte m'n mobiel en zag het wappje van nils en zei tegen Esmee : lieverd.... Esmee keek op van m'n schouder en zei ja? Rein: nils komt zo hij is hier nu al over 10 minuten zullen wr naar beneden gaan hem op wachten? Esmee: ja is goed! Ik zette de film op pauze en liep naar de kleding kast! Ik pakte twee vesten van mij en deed er een aan die andere gaf ik aan Esmee: hier trek aan! Esmee: aaawh dankje cutie! Ik ga haar een kus op d'r wang, en dacht ik wil dat ze m'n meisje is! Ik pakte haar hand en liep samen met haar naar beneden na even bij de poort gewacht te Hbben zagen we Een auto aan komen! Ja dat is nils zei ik tegen Esmee!

Vanuit nils:

We reden het oprit op en zag al een meisje staan ze is niet zo heel groot en heeft lange blonden haren volgens mij maar die kon ik niet zien want die waren verborgen in een knot! Ze had de hand vast van rein het zag er lief uit! Ik gaf me moeder een kus en stapte toen uit rende naar ren en gaf hem een mannen knuffel en ik ga Esmee ook maar gewoon een knuffel! Hoi ik ben nils, en jij bent zeker Esmee waar rein het altijd over heeft! Ik Zie Esmee naar rein kijken en rein zit een beetje te bloozen. Ik pak m'n koffer uit de achter bak. En samen waaide we m'n moeder uit tot we d'r niet meer konden zien! We liepen met z'n drieën naar boven en rein deed hun kamer deur open! We liepen naar binnen en zag twee glazen cola staan en een grote bak popcorn. Nils: oooh ik heb jullie avond toch niet verpest? Rein: nee hoor. Nils: gelukkig maar waar kan ik slapen? Esmee: je kan wel in reins zijn Bed, rein dan kom jij als je dat wil bij mij in bed? Rein: ooh ja leuk lijkt me gezellig! Nils: en waar moeten Daan en Owen dan? Rein nou naast jou kan er nog een en dat daar is een uit klap bed! Oke zei ik en liep naar de badkamer omdat ik na zon lange reis heel nodig naar de wc! Na dat ik m'n behoefte heb gedaan liep ik terug ik deed de deur open en daar zag ik ze dan..... Esmee lag boven op rein. Nou ja lag ze zat er op en ze zaten samen te zoenen! Ik deed de deur zachtjes dicht en schreeuwde ""IS HET LEKKER? "" ik zag ze schrikken maar ze moesten er wel om lachen. Ik ging in me bed liggen en m'n ogen vielen zo dicht!

Reageer (1)

  • Reinlicious

    HAHAHHAHAHA NADAT IK M'N BEHOEFTE HAD GEDAAN! HAHHA.
    Maar wanneer komen de vriendinnen van Daan(Sharon) Nils(ik=$) en Owen(geenidee)
    In de story ? x
    Dit earen toch de vriendinnen?:0

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen