Foto bij Eleven - To A Party With Bill

Ik heb nu na een heletijd ideeloos te zijn geweest voor deze story eindelijk besloten na 5 maanden want dat is volgens mij de laatste update aan dit verhaal geweest het schrijven van dit verhaal weer op te pakken...... Ik ga nog niet zeggen hoelang het gaat duren tot dat er meerder nieuwe hoofdstukken komen maar ik ben niet meer ideeloos dus er komen nieuwe hoofdstukken hoeveel weet ik ook niet niet....

Oke nu kan ik dus niet meer terug, ik moet nu wel mee, dit keer baal ik er best van dat mijn ouders nijna nooit thuis zijn, tuurlijk Bill is echt leuk maar ja ik ga met hem mee naar een feestje van mensen die ik niet eens ken....

Een paar uur later staat Bill voor de deur... Ik kijk nog even snel in de spiegel en loop dan naar beneden en stap met Bill een taxi in, na 50 minuten rijden komen we aan bij een groot landhuis....

Tom staat voor de port van het huis te wachten met een grote grijns op zijn gezicht en hij speelt weer met zijn piercing, hij kijkt me aan op dezelfde manier waarop hij Emily aankeek toen bij die Meet and Greet...

Maar Tom was al een tijdje op het feestje zo ver ik weet van wat Bill gezegd had en zo te merken had hij al best wat drank op....

"Billboy! Daar ben je eindelijk!! Weet je hoelang ik hier al sta joh gek! "Nee geen idee Tom" "Ik ook niet eigenlijk"

Vanuit de verte roept Georg: "Komen jullie nou nog!" "Jaaah!!!" Roept Tom...

Tom loopt achter Bill en mij aan en op de een of andere manier heb ik het gevoel dat hij steeds naar me blijft kijken......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen