Foto bij Twenty

Hoofdstukje 20 alweer! Woop!

Lauren had me vreemd aan gekeken, bijna op de zelfde manier hoe ik naar het beeld scherm van mijn iPhone aan het kijken was geweest. "What is it boo?" Vroeg ze toen ik haar met vervreemde ogen aankeek. Ik las het smsje aan haar voor dat ik net had ontvangen. 'Hi Skye, i probably shouldn't have gotten your number out of Max's phone, but i was just wondering.. Would you meet me for some drinks tonight? I know i only known you for 1 day, but i really wanna get to know you a little better. I'll wait and see i guess. Jay.' Mijn ogen gleden van mijn schermpje en ontmoeten die van Lauren. "He wants to get drinks with you, tonight?" Vroeg ze verbaasd. "Yep that's what is says but-" Maar ik kon mijn zin niet eens afmaken want Lauren trok mijn telefoon uit mijn handen en legde die vervolgens een paar tellen later weer terug. Ze keek me aan met een lach van oor tot oor die niet veel goeds voorspelde. Mijn ogen gleden van haar naar mijn mobiel en lazen de tekst die er stond. 'Well this is a surprise..But sure, why not. Just let me know where and when and i'll be there. Skye' mijn mond viel open.
      Lauren stond in de deur opening kussens te ontwijken die ik naar haar toe gooide. "What the hell Lauren, who said i wanna go!" Riep ik terwijl ik nog een kussen naar haar toe gooide die recht in haar gezicht kwam. "I'll tell you if you stop throwing pillows at my face you geek!" Kaatste ze terug. Ik liet het kussen, dat ik alweer in mijn handen had vallen en sloeg mijn armen over elkaar heen. "For one, you couldn't take your eyes of him yesterday at the concert, i'm not blind you know. And second, he doesn't remember you, so why not." Zei ze terwijl ze een pluk haar achter haar oor duwde. Ik keek mijn beste vriending aan, god wat haatte ik het dat ze op dit soort momenten altijd gelijk had. "Alright, i'll go. But only if you help me pick out an outfit!" Zei ik met een diepe zucht.
      Ik had nooit gedacht dat Lauren zoveel kleding had, ik had al vanalles gepast tot mijn oog op een rok viel. Ik haalde hem uit haar kast en keek er eens naar, hij was donker rood, voor kort en achter lang. "Thats so you, and i have the perfect outfit for it to match." Lauren rommelde in haar kast en trok een aantal dingen te voorschijn. Ze duwde alles in mijn handen en zei dat ik me moest gaan klaar maken, ik salueerde grinekend naar haar en liep haar kamer uit.
      In mijn kamer legde ik alles op mijn bed en besloot dat ik eerst wel een douche kon gebruiken. Ik opende mijn kamer deur en liep richting de badkamer waar ik me ondeed van mijn pyjama, die ik nogsteeds aan had, en stapte onder de warme stralen zodra die op temperatuur waren. Ik liet de stralen op mijn huid kletteren, waarna ik mijn haar en lichaam waste. Eenmaal klaar wikkelde ik een handoek om mijn middel en om mijn haren en liep met mijn pyjama in mijn handen weer terug naar mijn kamer. Ik droogde me af en trok de kleding , die ik van Lauren had gekregen aan, fönde mijn haren in de krul en bracht wat make up aan op mijn ogen waarin ik de rode kleur van de rok wat liet terug komen.
      Toen ik de wwonkamer in liep draaide ik een rondje en keek Lauren aan. "How do i look?" Vroeg ik. Lauren knikte goed keurend. "You look wicked babe, i just knew it would look good on you." Ik grinnikte en gaf haar een knuffel. Terwijl ik me aan het klaarmaken was had Jay me al bericht gedaan over waar en hoelaat, maar nu ik op de klok keek zag ik dat ik nog 20minuten had. "Shit Lauren, can you call a cab for me while i go eat something real quick?" Waarna ik meteen doorliep naar de keuken om een bodem te leggen. Ik wou natuurlijk vanavond niet dronken thuis gebracht worden, wie weet wat er dan wel niet zou kunnen gebeuren.




Ik had een inspiratie explosie vanavond, heb zojuist 8 hoofdstukjes vooruit geschreven. You're in for a treat!
Zijn jullie klaar voor een andere POV? En misschien upload ik vandaag nog wel een hoofdstukje als jullie lief voor me zijn ;D
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • nightqueen

    LOVEEEEE ITTTTT! ^^

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Ik ben altijd aardig voor je haha. Je schrijft echt geweldig ! Xxxx

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Snel verderrr!!!!
    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Yeahahhhhh
    Twintig al ^^
    Jubileum tijd! (ik had serieus moeite met dat woord te typen xd)
    LALALALA


    Zoiets.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen