Foto bij Know 36

*Als je mensen vermoord he, en je een goede reden heb. Zoals: schijnheilige, hypocriete trutten. Zou je dan alsnog gevangenisstraf krijgen? Waarschijnlijk wel.....*

Mijn moeder rijdt ons naar huis. Zodra ik binnen ben loop ik meteen door naar mijn kamer. Mijn leven staat echt op zijn kop... Eerst was ik een normale jongen, toen ging ik Harry stalken, vervolgens kwam Liam in mijn leven en nu slaan ze Liam in elkaar.... Ik ga Zayn zo vermoorden! Hij verdiend het! Niemand kan zomaar ongestraft een vriend van mij in elkaar slaan! Ik loop door mijn kamer heen zonder een duidelijk doel. Ik weet niet wat ik moet doen, zeggen of wat dan ook. Ik besluit maar gewoon op mijn bed te gaan liggen met oortjes in. Even later komt er muziek door mijn oortjes. Ik sluit even mijn ogen maar word al snel weer gewekt door Liam die voorzichtig binnenkomt. Ik ga rechtop zitten maar laat mijn oortjes in mijn oren zitten. Ik zet de muziek wel zachter en daarom hoor ik dat Liam begint te praten. 'Je vind me irritant hè?' zucht hij. Voor ik iets kan zeggen gaat hij alweer door. 'Je hoeft niet te zeggen dat het niet zo is of medelijden met me te hebben. Het gebeurt overal waar ik kom. Eerst zeggen mensen dat ze me mogen en zijn vriendelijk maar op een gegeven moment haakt iedereen af' zegt hij. 'Ik ben niet van plan je te laten vallen hoor?!' roep ik verontwaardigd. 'Het word me soms gewoon allemaal even te veel' ga ik zachtjes verder.

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Love It
    Gosh, het is alsof ik me zelf hoorde praten toen ik de tekst van Liam las, dat heb ik zelf zo vaak gezegd...

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    omfg, ik, met mijn slimme hoofd, heb een fout gevonden!! hahaha

    Hij verdiend het!

    verdient met een t!!
    tegenwoordige tijd, hij loopt het. met een ttttttttt
    (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    geweldig verhaaaaaaaaaaaaaaaalllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Snel verder pls!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen