Foto bij ~Amy Green~

Heey mijn lieve panda's :D hier is nog een stukje ;DD maar nu weet ik nog niet of ik jullie een Harry pov willen eh o.O <3<3 lovieeeess van jullie Pandicorn <3

Daar zat ik terug met tranen in mijn ogen. Zayn was net het blad aan het lezen dat ik had geschreven over wat er gebeurd was. Toen hij het na 5 minuten helemaal had gelezen keek hij me meelevend aan. 'Waarom deed hij je dit aan je hebt heb nooit iets aangedaan.' Ik haalde mijn schouders op. Als ik het zelf al niet wist ging hij het ook niet weten. Ineens schoot mij er iets te binnen. Harry stond er bij van de morgen. Ik pakte het blad en schreef het op. Ik gaf het terug aan Zayn en hij keek me met grote ogen aan. 'Nee dat zou hij nooit doen.' Zei Zayn. Op dat moment kwam Harry en Louis binnen. 'Heey wat doet zij hier?' Vroeg Louis geïnteresseerd. 'ummh' Zayn zocht naar woorden en ik haalde gewoon mijn schouders op. 'Wat heb je in je handen?' Vroeg Harry wantrouwig. 'Nou, dat zijn je zaken niet.' Zei hij. 'Kan ze nog altijd niet voor haar eigen praten, stomme trut.' Zei hij. De herinnering van daar straks kwam terug en ik pakte mijn maag vast. De tranen stroomde langs mijn wangen en ik kromp ineen. Het was precies of ik alles terug beleefde, en dit wou ik niet. Het deed zo veel pijn. Ik voelde vaag hoe iemand mij vast pakte en me begon te sussen. Na een tijdje was ik rustig en veegde mijn tranen weg. Ik keek recht in de ogen van Zayn. 'Shht het is niks.' Zei hij. 'Je bent veilig.' Ik knikte. 'Wat heeft zij ineens?' Siste Harry. Ineens knapte er iets in mij. Hij deed de vorige keer zo vriendelijk en nu. Ik stond op en pakte mijn tas. 'Ik denk dat je toch gelijk hebt Amy.' Zei Zayn. Ik draaide me om en Liam en Niall stonden er ook ineens. 'In wat?' Vroeg Niall. 'Dat Harry een klootzak is.' Siste hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Harry wat deed je van morgen bij T.Y.?' Vroeg Zayn. Ik kon wel door de grond zakken. 'Ik ummh wel ik ummh.' Zei hij stotterend. 'Heb je hem misschien iets gevraagd?' Ging Zayn door. 'Nee.' Zei Harry ineens standvastig. Ik zuchtte. Ik liep naar Zayn toe. en keek hem aan ik gaf hem een knuffel, pakte het blad en verscheurde het. Hij keek me met grote ogen aan. Ik pakte een ander papier van de tafel en schreef op Laat het, ik ga naar huis. Toch bedankt Zaynie. Ik gaf hem het blad en keek me aan. Hij gaf me nog snel een knuffel en ik liep naar buiten de koud in. Ik was het zo beu. Ik wandelde naar huis. Mijn gedachten zaten constant bij Harry, misschien was dit nog maar het begin van alles. Ik zuchtte en liep de deur in. Ik liep direct naar boven en gooide me op mijn bed. Niet veel later vielen mijn ogen dicht.. Op naar een leuke wereld...

'VANGEN! Riep iemand, ik draaide me snel om en keek naar de bal, hij kwam zo snel aan dat hij op mijn hoofd belande. Ik viel op de grond en wreef over mijn hoofd. 'AWW!' Riep ik zielig terug. Al snel kwam er een jongen naast mij zitten. 'Sorry gaat het?' Ik keek hem aan en hij had bruine ogen. Ik knikte. Ik bekeek hem verder en het was Zayn. 'Zayn, wat doe jij hier?' Vroeg ik verbaasd. 'Je helpen.' Zei hij lachend. Ik grinnikte en hij trok me recht. 'Dankje.' Zei ik. 'Graag gedaan.' Zei hij en liep terug naar het veld. 'Dag zusiee alles goed met je hoofdje?' Vroeg hij lachend. 'Nee nu zijn mijn hersenen er uitgevallen.' Zei ik lachend en niet veel later lagen we plat van het lachen.. Geweldig toch..

Reageer (1)

  • Chasing1D

    Ouuuhhhnnnnnnnn (; Doe eens een Harry pov Ja! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen