Again, zeg me maar wat je er van vind! ~ x

Met een brandende pijn in mijn hoofd werd ik wakker van stemmen die zo te horen ruzie maakten. Fijn.
''Jezus, je kan toch niet een meisje mee naar huis nemen en niet voor haar zorgen!'' ''Maar ik heb een afspraakje! Ik zie haar toch al zo weinig, dit afspraakje kan ik echt niet afzeggen!'' ''Oke, oke, ik regel het wel.'' ''Thanks bro, je bent de beste.'' Voetstappen klonken en een deur werd zachtjes dicht gedaan.
Een goed moment om mijn ogen weer te sluiten bedacht ik.

Een tijdje later werd ik weer wakker doordat iemand in mijn zij porde. ''Rot op.'' mompelde ik en ik sloeg randomly om me heen. ''AUW.'' Ik draaide me om en keek met verschrikte ogen naar de jongen die voor me stond. Een blonde brunette met heldere blauwe ogen greep met pijn naar zijn kruis. Ik kon mijn lach niet onderdrukken en helaas liet ik een scheetje ontsnappen. Nu was het de beurt aan de jongen om te lachen. ''Ik denk dat we nu gelijk staan.'' Ik probeerde de pijn te vervangen voor een grap. ''Sorry, het spijt me echt.'' probeerde ik nog. ''Het geeft niet.'' En hij liep weg. ''Super, gewoon super. Verpest.'' mompelde ik terwijl ik weer in slaap probeerde te komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen