Foto bij O35 Rik

Hey!
yeeyeeeyeeey daar ben ik weeeer! ^^
Ik had eigenlijk gister al weer willen schrijven maar eergister was ik ziek en gister had ik te veel huiswerk om te doen.
Het was wel even rustig een weekje niet te schrijven maar ik begon jullie wel te missen! ^^
soo.. HERE I AM AGAIN! :D
tralalala *hypermode activate!* tumtumtum... sorry let maar niet op mij ^^
INBETWEENERS DANCE GO! okeeii.. nu jullie oficieel bang voor mij zijn houd ik jullie niet langer meer op! :3
oohw w8! nog ff 1 dingetje!... SUPERHEROES PART 2 IS VAN START! ;D voor degen die hem nog niet lezen en hem wel willen lezen: tadaam! http://www.quizlet.nl/stories/106712/superheroes--one-direction--part-2/ lesuuhhnn! ^^ (JE HOEFT PART 1 NIET PERSE GELEZEN TE HEBBEN!) maar ehh.. jaah.. mijn eerste rik POV! ^^ ik hoop dat dit stukje een beetje goed is want ik had een writersblock! ;( (niet de reden waarom ik niet heb geschreven ;o) maarehh...
p.s. wel jammer dat ik van mijn, eindelijk, 80 abo's weer naar 77 ben gegaan maarja.. ;/
Enjoy! :3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • XMusicBeatsX

    Ik moet hierop reageren:

    Harry stapte binnen en vroeg wie ik was. Ik stelde me netjes voor. En noemde mijn beroep, postbode. Ja, ik was best trots op mijn beroep. Ik had sinds kind al postbode willen worden. De meeste kinderen uit mijn klas toen wilden ridder worden later weer piloot maar ik ben nooit veranderd. Ik wilde postbode worden.

    Dit is zoooo facking droog
    Hahahahahahahahahahaa

    1 decennium geleden
  • Liesiemo

    Echt leuk dat je dit stukje vanuit Louis, Harry en Rik geschreven hebt!
    Nu valt alles op z'n plek :]
    Rik is cool!

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Rik is gewoon te cool en grappig vor woorden, oké? Ik hou echt van hem hahahahaha!
    En nee Ilse, zeg dat maar niet tegen Rik, want dan wordt hij arrogant hehe ;P

    Maar die drie ex-abo's die hun abo hebben verwijderd zijn gewoon dom (:

    Maar ik ben verder even reactieinspiratieloos, dus een korte reactie. En ik kon het sowieso niet zo lang houden, want ik moet me even omkleden en alles en dan ga ik een vreetfeest houden.
    Ik ben maandag echt dik als je me op school ziet, bereid je maar vast voor.

    Xoxoxoxoxoxoxoxoxo,ja dat zijn er heel veel, maar idgaf.

    OHJA PS. MENSEN JULLIE MOETEN SUPERHEROES GAAN LEZEN WANT HET WORDT SAMEN MET DEEL 1 WAT JE NIET PERSE HOEFT TE LEZEN DE MEEST AWESOME STORY OP QUIZLET EN JA DAT ZEG IK NU OVER MIJN EIGEN STORY DIE IK SMANE MET JOU SCHRIJFT EN DAT KLINK HEEL ARROGANT MAAR NOU EN.

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Paparazzi toch ook! -__-
    Snel verder! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen