Foto bij Unbearable •37•

Heeihooo.. het spijt me dat ik zo lang niet heb geschreven! Ik heb het druk gehad met het logeren bij vrienden en het werken bij de Deen. "Goedendag!" "Heeft u nog een lege flessen bon?" "Spaart u nog zegels?" "Dat is dan tien euro en vijfennegentig cent." "Wilt u de bon nog mee?" "Alstublieft, fijne dag nog verder!" en dat dan de hele tijd met een big smile. Haha, het lijkt eentonig, maar eigenlijk is het wel leuk om te doen, haha :p Nou ja, back to the story, ik ga proberen vandaag nog één of twee stukjes te schrijven en activeren naast deze, so... Ik hoop dat het niet te saai gaat worden. haha, en weer super bedankt voor die leuke reacties :p hehe degene die dood is, is in ieder geval niet iemand die jullie hadden genoemd, dacht ik :p veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Azriel

    waarom aria? waarom niet sean of alizare??
    ik was op vakantie, dus daarom reageerde ik zo weinig xp
    oh, iemand uit 6 of 7 moet dood. Ik ben te lui om te kijken of die fammielies al helemaal uitgeroeid zijn

    1 decennium geleden
  • Crimbie

    Yeah weer een dooie (:

    1 decennium geleden
  • viri11

    Ze zitten toch in de sneeuw = drinkbaar water ? of niet ?

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Yeah, Maya en Autumn leven nog!!!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xmoongirlx

    verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen