Foto bij Unbearable •45•

En nog op een reactie op twee hoofdstukken terug
Zwaluws: aj, creepy trouwens, er is echt wat mis met die tributen dat ze niet dood gaan, net als die undead soldiers uit eragon, die geen pijn kunnen voelen...
de mannelijke tributen tegen wie Aurelena vecht, zijn behoorlijk stevig en gespierd etc. Ze lijken ook niets te voelen, maar dat is niet waar. Ze voelen het juist, maar uiten het niet zoals zwakkere tributen doen :p En Heather was gewoon een gevoelloze trut, om het in mijn eigen woorden samen te vatten :) Dit stukje (vooral het laatste stukje) kan sommige mensen misselijk maken. Maar ik denk niet dat het heel erg zou zijn als ik het zou posten :p Hier is eindelijk het tweede hoofdstukje van vandaag! :) veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Stage

    Jey, ik ben een spoiler!!

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Ik heb me echt helemaal misselijk gegeten vandaag, dus toen jij zei dat je misselijk kon worden van het laatste stukje dacht ik: Uh-Oh..
    maar het viel mee, mijn maaginhoud zit er nog in(A)

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Lekker!!!! Patholoog-Anatoom hè XD Die moeten daar wel tegen kunnen :)

    1 decennium geleden
  • Quies

    Goed geschreven!

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Ooooo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen