Foto bij Unbearable •49•

Jaja, dat kwam even hard aan. Onze Aurelena die Tyson vermoordt. haha, maar goed. Het is wel heel jammer, want ik had nog wel wat meer erin kunnen stoppen zodat jullie weer wat meer van Tyson zouden houden, maar ja, ik heb het nou eenmaal zo gedaan. Wie kan nu nog zeggen dat dit een K&P story is :p haha, niet dat ik het alleen daarom deed hoor :p Maar goed. Ik houd in ieder geval wel heel veel van Tyson, maar ook van Landon. Wie zijn jullie favorieten van dit verhaal? :) Heb je een top 5 lijstje? Laat het dan weten in een reactie :) Btw: zullen we eens proberen om overmorgen in de top te komen wanneer ik mijn 50ste hoofdstukje post? :) veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • NayapoutsX

    WHAAAAAAT! Tyson is dead? OMG please laat Maya en Soarcoise nog wat leven!

    1 decennium geleden
  • Quies

    Goed hoofdstukje alweer :) en een top vijf lijstje hmm, dat heb ik niet echt, Maya en Saroise zijn nu mijn favoriete (levende) personages ^^ benieuwd wie er gaat winnen

    1 decennium geleden
  • Stage

    Jij hebt al mijn lievelingspersoontjes vermoord -.-

    1 decennium geleden
  • annae

    Laat ik zeggen vind ieder persoon eigenlijk wel iets, leuks hebben dus, weet het niet zo goed, wat mijn top vijf is...
    Hoop dat jij het beter weet zodat je snel weer verder kunt want ben en soort van verslaafd...

    1 decennium geleden
  • Azriel

    1.Landon
    2. Soiroise(hoe schrijf je dat?)
    3. Maya
    4. Kyllian
    5. Autumn

    mihihihi je hoofdpersoontjes staan er niet in xp

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen