Foto bij Twentythree

We zaten nu al een aantal uren te praten, soms viel het gesprek stil en keken we alleen maar naar elkaar in stilte. Maar de stilte was verre van ongemakkelijk, het was zelfs niet eens onprettig hoe zijn ogen een brandend spoor achter lieten op elke centimeter huid waar hij ze op liet rusten. "Did i tell you , you look beautiful?" Verbrak hij de stilte. "Only on stage the other night." Zei ik met een blozende glimlach. "Then i have to repeat myself. You really look gorgeous tonight." Zei hij en legde zijn hand op de mijne die tussen ons op de bank lag. Er ging een schok door mij heen en de beelden van de avond dat alles mis ging schoten door mijn blikveld. Ik schrok en trok snel mijn hand onder die van hem vandaan, waardoor hij me fronsend aankeek. "What is it Skye, did i say or do something wrong?" vroeg hij toen hij zag dat ik geschrokken was.
      Het liefste zou ik nu opstaan en weg lopen, en als hij achter me aan zou komen alles wat hij me had aangedaan naar zijn hoofd te slingeren. Maar ik drukte dit gevoel weg en ademde diep in en liet een diepe zucht. "No you didn't do anything wrong. It's just..." Ik moest even nadenken over mijn woordkeuze en dit moment gebruikte Jay om mijn handen vast te pakken waardoor ik hem aan keek. "What is it then Skye? Let me help you, if i can." Zei hij waardoor ik nogmaals zuchtte. "It's just, the last guy i dated.. We, ermm.. Well we had a big fight when we broke up." Vertelde ik hem, achterwegend laten dat hij die gene was.
      Jay trok plotseling zachtjes aan mijn handen waardoor ik mijn evenwicht verloor en tegen zijn borstkas aan viel, hij sloot zijn armen om me heen. "He was an arse for hurting you, but you should know that we have something i common then." Zei hij terwijl hij met zijn vingers door mijn haren heen ging. Ik kon het niet laten om mijn ene arm om zijn middel te plaatsen en mijn andere hand op zijn borstkast te leggen. "The last girl i dated, we broke up over a silly thing. And also got in a huge fight." Ik keek door mijn wimpers naar hem op en zag dat zijn blik op iets in de verte gericht was terwijl hij vertelde, vertelde over onze ruzie maar dat wist hij niet. "Only a few days after we fought i realised i was all my fault. But when i went over to her house to apologize, she was gone. She sold the place and moved away and i didn't know where. Everything i had left was a black eye from our fight." Ik voelde hoe hij diep zuchtte, mijn greep verstrakte wat om hem. "I never forgave my self for that." Ik was blij om dat te horen, hij had spijt van wat hij me had aangedaan en een voorzichtige glimlacht sierde mijn lippen.
      We zaten zo een tijdje en ik was diep in gedachten verzonken over alles wat hij net had gezegt tot Jay zijn keel schraapte. "You know, you said 'the last guy i dated..' so.. Do you think we're dating?" Grinnikte hij. Ik duwde mezelf een beetje van hem af en keek hem met grote ogen aan. "No i don't mean that, i ment.. ermm.. you know." Zei ik. Jay lachte luidkeels en trok me weer tegen zich aan. "I know, i was just teasing you. Did you know you look cute when you're blushing." Ik sloeg hem als antwoord tegen zijn borstkas en grinnikte met hem mee. "we'll just take things slow, and see where this takes us. How about that?" Zei ik en kon niet geloven dat ik dat tegen hem had gezegt. Jay maakte een instemmend geluidje en gaf me een kus op mijn haren en ik het niet kon laten om mezelf tegen hem aan te nestellen.




Jullie reacties op het vorige hoofdstukje waren echt super, made me smile!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (5)

  • nightqueen

    Oke dit is echt te geweldig voor woorden ^^

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Lieeeffff

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    Dit is gewoon zo'n ongelofelijk lief<3 Echt super stukje!:D Het is zo ondragelijk lief en schattig<3 Ik blijf echt nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren:D I love that(: Oké deze moet je lezen!xD

    JAY: "What the fuck Jay?" You yell, laughing, but blushing a beet red colour. Jay had just come in on you showering, not knowing you would be so surprised. Jay acted shocked, and covered his eyes, but then separated the fingers so he was peeking. Still blushing you, grabbed a towel, and pointed to the door. "Out"

    Dat is volgens mij nou echt een Jay actie! Hahahaha! Die mag jij hebben! Ik wil deze cheeky fella;)

    "Are you almost done Y/N?" Max said from outside of your room. "Yeah, almost" you say, standing completely naked deciding what to wear. "Finally" you hear Max mutter, and before you could protest, he comes. Both of your eyes widened, as Max says, "Well then, that a bold fashion statement"

    Dat maakt mij nou aan het lachen! Maar als het nou maar echt gebeurde hé;)
    Het geeft me zelfs een paar ideeën om zelf Imagines te doen

    xxx

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Omggg, Jay's adorable! Aww, wanneer gaat Skye het vertellen?
    Omg snel verderrr,
    Xxxx

    1 decennium geleden
  • CARAS

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen