Foto bij If you believe - 42 [+16]

Externe verteller

Terwijl Zayn bijna in bad in slaap valt, wordt Phaedra wakker. Eerst is ze verwonderd omdat ze alleen in de kamer is. Maar niet veel later hoort ze Zayn neuriën. Rustig stapt ze naar de badkamer. Wanneer ze daar binnenkomt, ziet ze Zayn daar op zijn gemak liggen in bad. Voorzichtig stapt ze naar hem toe. "Zomaar in bad gaan zonder mij he?" Waarna ze zijn oorlel tussen haar tanden neemt. Het doet hem schrikken. Maar tegelijk komt er een lichte kreun uit zijn mond. "Slapende honden mag je niet wakker maken", grapt hij. Ze wilt wegstappen, maar hij houdt haar al snel tegen. Hij stapt uit bad en neemt vlug een handdoek om hem af te drogen. "Het ziet er naar uit dat er iemand hier te veel kleren aan heeft." Een glimlach komt op Phaedra haar gezicht. Wanneer ze haar T-shirt uitdoet krijgt ze een paar kusjes op haar borst. Zijn handen vinden een weg naar haar rug. Daar maakt hij het slotje los om vervolgens de bh van haar lichaam te halen. "Dat is al een begin." Lachend begint ze hem te kussen. Rustig maar vol liefde. Al kussend gaan ze naar het bed. Daar laat Phaedra haar gewicht op Zayn vallen zodat ze op het bed liggen. Terwijl ze kussen, froemelt Zayn wat aan haar broek. Hij wordt er alsmaar beter in. Want de broek is al vlug uit. Zayn duwt Phaedra een beetje zodat zij onder hem ligt. "Iemand zijn kleren uitdoen gaat je precies wel goed af he?", lacht Phaedra. Een glimlach kan Zayn niet onderdrukken. Hij plaatst zijn lippen liefdevol op die van haar. Al snel laat Phaedra haar tong over zijn lippen glijden. Terwijl hun tongen elkaar vermaken, laat Zayn zijn handen over haar lichaam glijden. Wanneer hij aan haar slipje komt, laat hij deze mee zakken. Met zijn hand gaat hij dan over haar middelste. Haar handen zakken af naar zijn achterste. Waar ze haar handen laat rusten. Rustig gaat Zayn bij haar binnen. Een kreun kan ze niet binnenhouden. Beetje bij beetje versnelt hij. En luide kreunen en geroep van namen vult de kamer. Precies op elkaar afgestemd gaan ze heen en weer. Terwijl hij het tempo nog meer versnelt, gaat zij zijn lichaam af. Haar lippen plaatst ze in zijn nek. Daar laat ze al het bloed aan het huidoppervlak komen. Door deze actie moet Zayn nog meer en luider kreunen. Ze geeft nog een paar kusjes op zijn borst. Dan gaan haar lippen terug naar de zijne. Wanneer ze beiden op hun hoogtepunt zijn gekomen, gaat Zayn weer even rustig uit haar zoals hij was binnengegaan. Hij gaat naast haar liggen en gaat haar lichaam nog eens af. Zijn handen eerst en zijn lippen volgen. Elk klein stukje van haar lichaam heeft hij aangeraakt. Terwijl hij kusjes geeft op haar buik, gaat zij met haar handen door zijn haar. Vol passie en liefde gaan ze elkaars lichaam verder af. Wanneer Zayn zowat elk stukje huid van haar heeft aangeraakt, gaat hij terug naast haar liggen. Hij laat zijn handen op haar buik liggen. Zij laat haar hand rusten op zijn lid. En terwijl laten ze hun tongen spreken.

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Wauw, dit is echt mooi geschreven! O:
    Zo liefdevol! Ik ben jaloersss :c
    Ach ja, ik zal nog wel even wachten op Zayn *vette knipoog*
    Snel verder! Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen