Foto bij 87. | Visit

Sorry dat het lang duurt, ik heb et druk op school...
But Enjoy! En ik ga voorlopig nog verder met de quiz. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden xD en de quiz nog leuk vinden..
xxx

Ik word wakker van een heerlijke deur die mijn neus binnen dringt. Ik open langzaam mijn ogen en zie Tom binnen komen, in alleen zijn bokser, met een ontbijtje. ’Room service!’ Tom geeft mij een dienblad aan en komt naast me op bed zitten. ’Goeie morgen!’ Tom geeft me een zoen op mijn mond, wat uit loopt op een tong zoen en geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd. ’Nu is het zeker een goeie morgen, heb je dit besteld?’ Tom knikt. ’Ik hoop dat je het lekker vind.’ Ik knik. ’Vast wel.’ Ik pak een stukje croissant en stop het in mijn mond. ’Lekker.’ zeg ik als ik het stukje doorgeslikt heb. Ik scheur nog een stukje af en hou het voor Tom zijn mond. Hij eet het op en knikt. Tom pakt een ander soort broodje en scheurt een stukje af. Hij houdt het voor mijn mond en ik eet het op. Zo zitten we elkaar te voeren bij het ontbijt. Als we het ontbijt op hebben gaan we omstebeurt in de badkamer om ons om te kleden en dat soort dingen. Als we allebei klaar zijn en de koffers hebben ingepakt wordt er op de deur geklopt. Tom loopt naar de deur en opent hem. Ik ga op het bed zitten en kijk blij naar mijn ring. Ik ben zo in gedachten verzonken over gisteren dat ik niet eens merk dat er meer mensen de kamer zijn binnen gekomen. Ik word uit mijn gedachten gehaald door een kus op mijn voorhoofd. Ik kijk op, recht in het lieve gezicht van Tom. ’Elle en Bill zijn er, kom je mee naar de kamer?’ Ik knik en sta op. Hand in hand lopen we naar de woonkamer, waar Bill en Elle dicht tegen elkaar aan op de bank zitten. ’Goede morgen!’ Elle en Bill schrikken en kijken op. ’Ook een goede morgen Eline. Hoe was het gisteren?’ Ik kijk naar Tom en glimlach. ’Geweldig, jullie zijn iets heel leuks mis gelopen!’ Tom neemt me mee naar de bank en gaat er op zitten. Hij trekt mij bij hem op schoot en sluit zijn armen om mijn middel. Bill en Elle kijken ons nieuwsgierig aan. Ik schiet in de lach door het hoofd wat ze trekken.

Reageer (7)

  • xCandyAttack

    vet lieff:D:D



    weiterrr:D:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Wat zijn Tom en Eline toch lief.^^

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Ze zijn inderdaad iets heel leuks misgelopen
    Iets wat mede door een Eline is bedacht
    Waardoor het zoiezo wel leuk is
    Ach ja, niet iedereen kan zo slim zijn als een Eline
    Dat is gewoon een feit
    Vrijdag, zaterdag en zondag ga ik op kamp
    Dan weet je dat al vast
    Dan zullen er geen reacties vanaf mijn kant komen
    Noujaa, je moet nog wel steeds snel verder gaan
    Want ik heb morgen nog!!!
    En als ik weg ben moet je natuurlijk ook gewoon door gaan
    Ook al heb je dan niet deze super reacties om je te steunen
    Maar je kunt vast wel een paar dagen zonder
    Eline's zijn bikkel hard, kunnen alles aan
    Alleen ben ik dan een uitzondering op die regel
    Maar als een Eline hoef ik me niet aan regels te houden
    Dat is een regel als je een Eline bent
    Noujaa, genoeg gebrabbeld
    Ga heel snel verder!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Super<3

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Bill en elle zijn toch ook zo nieuwsgierig eh ^^
    ik ben ook nieuwsgierig naar het volgende deel ^^ dus snel verder!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen