Foto bij 014' Niall Horan

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Borderlines

    Excuses Damens en Heren JurryCorns en FiallCorns ik ben nog niet uitgesproken. (cool)

    Stilte allemaal!! Stilte in de zaal 1DRockMe gaat beginnen.. (dance)

    Ten eerste Ohhh stomme paprazzi nu wordt Justin boos en komt er DRAMA..... *Le-Drama-Queen* Als Jussie Biebzzz boos wordt wordt deze Belieber ook boos!!! jaaaaa but i like and love drama.. *pakt-alvast-popcorn*

    Ten tweede Harry moet verliefd op Justin worden en Justin weer verliefd op Harry worden. Because i can't take it anymore. klasjdhajkdghajkh We want Jurry! We want Jurry! *stampt op de grond en krijst* WE WANT JURRY! we want a new chapter today!! because today i'm not on school.. i'm home!! IT'S SO BORING HERE! and ten derde ik spendeer jullie kontjes met bananen die ik thuis heb.......muwhahahahah bastard me!! oehhh Ja ik ga bedreigen daar hebben jullie zelf voor gezorgt. Mij eerst verslaafd maken aan jullie ubertastische geweldige Jurrycornachtige story! en daarna mij zo lang laten wachten!! Há nu ga ik de kudo knop verkrachten!! dat hebben jullie zelf veroorzaakt hoowr. Door jullie moet ik een kudo knop verkrachten.... tsssss Jullie zijn gewoon niet goed voor de samenleving. De aantal verkrachters stijgt door jullie... tsssss BASTARDS!

    1DRockMe heeft gesproken.... (lol)

    Laterzzzz en niet vergeten TODAY een new chapter...... Anders wordt ik heel erg enggggg.. muwahahahhahaha Uhuhmm

    Doeggg(doeg)

    1 decennium geleden
  • Borderlines

    ajklsdhajkdhah deze hoofdstuk is gewoon kasjhdajkhdajkh Jaaa damens en heren deze Jurrcorn reageert weer (dance)
    Fiall please Waarom vraag je? nou dan komt Jurry and i love al lot of Jurry ten tweede Fiall is gewoon te schattige voor woorden en Nialler is een beetje verlieeeeefd op Flinn Oehhh smexy hoowr!<3
    En ten derde I'M A JURRYCORN I WANT JURRY NOT FINN AND JUSSIE OK.. En oehhhh Jurry is almost comming
    En OMGGG ik moest fangirlen JUSSIE heeft meer dan 35 miljoen volgers op twitter Oehhhh hij staat op numero #1 dat wel zeggen Beliebers veroveren de WORLD uhuhhh I'm so happy!! and proud!!! because uhuhh you know i'm a Belieberrrr ohyeahhhh Check Mah Flow!!

    Snel verder maddame moíselle kan niet wachten!!! en die gif van Nialler *_* grauwww

    1DRockMe heeft gesproken...(dance)

    Doeggg(doeg)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    FIALL :D

    Omg Ik zie Niall daar al zitten blozen en lachen... THANKYOU FOR MAKING ME DEAD -_- Hhhe (: (H)

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Fiall. ^^

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    FIALLL <3333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen