1928

De twee zussen liepen stilletjes naar beneden toen ze een gil hoorde.
'Cath?'Vroeg Scarlett de jongste aan haar oudste zus Catherina. 'Wat is dat?'
'Dat weet ik niet.'Ze sloop zachtjes naar de keuken deur en legde haar oor er tegen aan. 'Het klinkt alsof er iemand word vermoord.'
Het gegil ging over in gerochel en de twee meisjes verstijfde. Even later hoorde ze voetstappen hun kant op komen.
'Snel weg hier.' Fluisterde Catharina naar Scarlett. 'Verstop je in de kast.'
'En jij dan?'
'Ik redt me wel.'
Scarlett rende naar de kast en keek door een kiertje toe hoe Catharina met een hout pook zich verdedigde en de keukendeur open ging.
Een prachtig jongen met brons haar en een bleke huid liep op Catharina af en keek niet op van de ijzere pook
'Sorry.' Fluisterde hij zacht opeens in een flits stond hij voor der pakte haar schouders en begroef zijn hoofd in haar nek.
Scarlett kromp in een toen ze Catharina hoorde schreeuwen, de jongen liet haar kronklend en schreeuwend van de pijn vallen en liep naar de kast.
Scarlett kroop bang in een donker hoekje en het enigste wat ze nog hoorde was Catharina' geschreeuw, net toen ze wou op staan trok de jongen de deur open en keek haar met fel rode ogen aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen