Ik schrok op uit mijn herinnering. Het was ongeveer tachtig jaar geleden, maar deze geur zou ik nooit vergeten. De geur van de vampier die Charles had vermoord en Cat en mij... Ik werd al weer kwaad als ik eraan dacht. Maar het kon niet mooier. Cat en ik waren een paar weken geleden hier naartoe verhuist. Cat werkte nu in het ziekenhuis en ik verveelde me een beetje. Eigenlijk verschrikkelijk. Maar het feit dat hij hier ook was bood de perfect kans voor wraak. Ik maakte dat ik naar huis kwam. Als het goed was zou Cat over drie kwartier thuiskomen. Zij zou hier sowieso ontzettend blij mee zijn.

Natwee uur was ze nog niet thuis. Ik had dr al geappt, maar geen antwoord. Er was zeker weer een noodgeval. Ik ging achter mn computer zitten. Ik ging dood hier.IIk was te jong om te werken, dus leek het logisch om naar school te gaan. Misschien kwam ik dan nog iets te weten over onze schepper. Hij was waarschijnlijk niet veel ouder dan ik geweest toen hij was veranderd, dus een school leek me de perfecte plek. Er waren hier in de buurt twee scholen. Ik koos voor Forks High School, vooral omdat die andere te ver was. Niet dat twee kilometer iets uit maakte, maar het lag in een of ander reservaat en mijn ervaring was dat er op dat soort plekken altijd verhalen over mijn soort de ronde deden. EIndelijk hoorde ik Cats auto aankomen. Ze had er een hekel aan, maar het moest wel om onopgemerkt te blijven. "Wat is er zo belangrijk?", vroeg ze. " Okay, dit ga je echt niet geloven."

Reageer (1)

  • Katalante

    Verder, nu al verslaafd aan je story xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen