Foto bij Disorder 13.

You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • IsItHiOrHey

    Luun,
    Ik heb npg maar twee abo's, op Dead Sounds en deze. En weet je waarom?
    Omdat het de meest perfecte verhalen ooit zijn.
    De reden dat ik je andere verhalen niet meer lees is... Geen idee eigenlijk... OMG WAAROM BEN IK GESTOPT MET JE ANDERE VERHALEN LEZEN!!!!
    Maar jij kan gewoon zo goed schrijven... Ik zeg niet dat andere schrijvers niet goed zijn, maar voor mij ben je even goed als Stephenie Meyer of J. K. Rowling of een andere beroemde schrijver.
    Dus weet dat als ik ooit stop met jouw geweldig verhalen lezen, mag je dit berichtje naar me toe sturen of aan me laten zien en me dwingen om verder te lezen, want ik ga nooit stoppen jou verhalen lezen.
    I (H) U!

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Jou verhalen zijn juist super!!

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Lieverd, je verhalen gaan over imperfecties, en dat is juist wat je verhalen zo perfect maken!
    Echt waar, ik weet hoe het is om te twijfelen aan je schrijftstijl etc. maar alsjeblieft, geloof me als ik zeg dat ALLEEN jouw verhalen rillingen over m'n rug doen lopen, omdat ze zo geweldig mooi zijn(H)
    I am truly, madly, deeply in love with your stories and writingstyle!
    Lots of love(K)

    1 decennium geleden
  • MatthewHealy

    Ik vind jouw verhalen, de beste van al mijn abo's

    Niet onzeker zijn, ookal ben ik dat zelf ook.

    Je bent een prachtmeid.

    Iedereen is mooi.

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Volgens mij is niemand helemaal tevreden met zichzel, Dat lijkt me onwaarschijnlijk.. Maar dat vind ik dus ook het mooie aan dit verhaal ; ze zijn al mooi van zichzelf maar ze zien het niet..
    Je verhalen zijn gewoon goed!!:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen