Foto bij ~Amy Green~

helluww lieve panda's.. Ik ben vandaag mijn theorieexamen gaan doen voor auto was er niet door.. Snif snif D:

Have fun met lezen :DD <333

Ik werd wakker door iemand dat door mijn haar ging. Ik draaide me om en deed mijn ogen zachtjes open. Ik zag Zayn door mijn haar gaan. Ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn wang. 'Goedemorgen.' Zei hij. Ik knikte. Ik stapte uit bed en pakte een setje kleren. Ik hoorde vaag een Gsm afgaan maar bestede er niet veel aandacht aan. Ik liep naar de badkamer en ontdeed me van mijn pyjama en waste me snel. Ik trok mijn kleren aan, en liep naar de slaapkamer waar Zayn klaar en wel op mijn bed zat. Ik keek hem aan. Hij zag er niet echt rustig uit. Ik ging voor hem staan en keek hem raar aan. 'Ummh ik moet ummh door. Sorry ik kan niet blijven. Ik weet niet of het een goed idee is dat we elkaar nog zien.' Hup en weg was hij. Ik zuchtte. Die zien we ook nooit meer terug. Ik wandelde naar beneden en pakte een appel en liep naar buiten. Toen de appel op was gooide ik die in de eerste de beste vuilbak die ik tegenkwam. Ik wandelde door naar school. Daar zag ik Harry en T.Y. Weer met elkaar praten. Ik zuchtte en liep verder. -Tring- Ja de bel. Ik liep met de stroom mee naar Geschiedenis en ik ging achteraan zitten. Harry kwam naast mij zitten met zijn stomme grijns. Ik draaide met mijn ogen en keek naar de leerkracht. Toen de helft van de dag voorbij was ging ik op een bank in de zon zitten. Ik deed mijn ogen toe en luisterde naar mijn muziek. Er stond ineens iemand voor me, want mijn zon was weg. Ik deed mijn ogen open en zag Harry en T.Y. staan Ik zuchtte fijn dat kon ik ook nog wel gebruiken. 'Luister trut als je niet gaat praten eh dan slaan we het gewoon uit je.' Zei T.Y. Fijn voor hem ik ging niet praten. Ze konden hier op hun kop gaan staan of met eenhoorns. Ik ging niet praten. Ik keek naar de schoolpoort waar mensen buiten hun sigaret aan het roken waren. Ik zag in de verte Zayn staan. haha nee dat verbeeld ik me wel. 'Wij moeten nog altijd dat project afwerken.' Zei Harry met enorme tegenzin in zijn stem. Ik haalde mijn schouders op. Nu kon hij zijn opdracht in zijn gat steken. Ik ging er zeker niet meer met hem aan werken, ik stond recht en liep naar mijn lokker, pakte mijn boeken en liep naar het klaslokaal. Er was nog niemand maar dat kon me weinig schelen. Ik ging zitten en niet veel later ging de bel. Harry kwam als eerste binnen gelopen en ging naast mij zitten. Het irriteerde me zwaar. 'Kom je naar mij voor dat project?' Vroeg hij. Ik keek hem raar aan. Nu ging hij vriendelijk doen. Ik keek nors naar voor. 'Praat toch.' Mompelde hij. Ik keek in mijn ooghoek naar hem hij zat voor zich uit te staren met een pijnlijke blik in zijn ogen. Ik keek hem raar aan, ik scheurde een papiertje af oké, na school aan de fietsen. Schreef ik. Ik schoof het naar hem. En hij knikte. Ik draaide met mijn ogen en volgde de les verder. Na school liep ik naar mijn lokker voor mijn boeken. Daarna liep ik door naar het fietsenrek. Maar halverwege werd ik tegengehouden door T.Y. dat dit maar goed afliep...

Reageer (4)

  • Chasing1D

    Awwnnn, snel verder Poooohhhhh (flower)
    Spijtig dat je er niet door was, volgende keer beter?! ;D

    1 decennium geleden
  • LeMeLoves1D

    komop medepanda! ga verder! ly! xxxxx
    en ocharme!!! :( wanneer moogt ge opnieuw gaan? xxxx

    1 decennium geleden
  • RomyxHarry

    Snel verder!!!!!:$

    1 decennium geleden
  • Rinstarzz

    Awhhsh :( Snel verder please?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen