Ik ren naar de trap war ik Chrisje zie liggen " chrisje wat doe kik nou?" " nou ik rende naar boven voor die hamer toen ik die had rende ik naar beneden maar ik was vergeten dat er een was mand stond en toen struikelde ik er over en viel ik hahahahaha" "hahahahah lekker bezig chrisje" " hier ga je schilderij maar ophangen" ze geeft mij de hamer en het haakje. Ik loop de kamer binnen en zowk een goed plekje voor het schilderij ik denk dat ik hem boven mijn bed hang. ik timmer het haakje in de muur en hang mijn schilderij op. dan komt rein binnen lopen "Gina ga je mee met mij en dr jongens naar mijn eigen vrienden en vriendinnen?" " ja is goed ik kom er aan" ik ren achter de jongens aan. eigenlijk wil ik nu gwoon op mijn kamer zitten en huilen en herrineringen op halen maarja ik wil ze niet teleurstellen dus ga ik maar gewoon mee. Ik ren naar buiten waar ze staan te wachten. we lopen naar een speeltuintje waar 8 jongens en 5 meiden zitten rein roept naar hun " hooii allemaal!! " 13 x hoor ik terug " hooii allemaal" een meisje vraagt aan rein " rein wie is dat meisje? " " dit is Gina zij is bij ons komen wonen vraag maar ff niet waarom leg ik nog wel een keer uit maar ze is mijn nieuwe zusje " hij trekt me aan mijn arm naar voren. Iedereen gaat met elkaar praten en ik sta er een beetje bij gelukkig ziet Daan het hij komt naar me toe "je wil hier eogenlijl helemaal niet zijn he" hij slaat een arm om me heen. ik begin te huilen "nee klopt maar ik wil jullie noet teleur stellen" " Gina ik breng jou wel weer naar huis en ik ga met je mee die vrienden die komen nog wel" Daan roept naar de andere il ga met Gina naar huis doei" ik zeg nog snel "rein leg maar uit waarom ik bij jullie ben komen wonen" "oke is goed" Daan slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd en zegt "het komt allemaal goed geloof me"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen