Foto bij Direction 3.

Inmiddels had iedereen gegrabbeld en stonden we nu per groepje af te wachten op Hennie haar uitleg.
‘Zo nu iedereen weet bij welk kleurtje hij of zij hoord kan ik verder aan mijn uitleg.’ Zei Hennie terwijl ze vrolijk rond liep tussen de gevormde groepjes door.
‘In deze groepjes zullen jullie een parcours af moeten leggen. Dit parcour staat helemaal aangegeven op jullie kaart die jullie strakjes van mij zullen krijgen. Die plategrond blijven jullie volgen en bij elk figuurtje, wat jullie hebben gekozen met jullie naam van jullie groepje, moeten jullie een wedstrijd houden tegen een ander groepje. De wedstrijden zullen worden uitgezonden op een deze ipad’ legde Hennie uit terwijl ze ieder groepje een Ipad over handigde.
‘Wie de wedstrijd verliest zal zijn of haar leven moeten geven of iets anders belangerijks, maar wie wint krijgt geld dit geld zal worden bij gehouden bij een speciaal vakje op jullie ipad. Nu is de bedoeling dat jullie een naam kiezen voor jullie groepje’ zei Hennie terwijl ze een scherm omlaag trok. Ik draaide me om naar mijn groepje.
‘Ik stel voor dat we iets met de kleur van ons groepje verzinnen’ zei Liam. Zayn knikte even instemmend.
‘Maar welke naam dan?’ vroeg een jongen met krullen van wie ik zijn naam even vergeten was.
‘Ik weet een naam!’
‘Welke naam dan Louis?’ vroeg de krullenjongen.
‘De Carrots!’ riep Louis enthausiast.
‘De wat?’ vroeg de krullenjongen fronsend.
‘De carrots!. Carrots is engels voor worteltjes. Je weet wel die oranje dingen.’ Zei Louis vrolijk.
‘Ja ik weet wat worteltjes zijn’ zei de krullenjongen.
‘Slimme Harry’ lachte Louis. o’ja dat was zijn naam, Harry!.
‘Ik weet niet hoor, die naam klinkt niet echt… winnend’ klaagde Liam.
‘Ik vindt het anders wel een leuke en originele naam’ protesteerde ik.
‘En stop de overlegtijd!. Direction One zeg jullie naam maar!’ riep Hennie blij. Blijkbaar was 'Direction’ Hennie haar woord voor team.
‘De Carrots!’ schreeuwde Louis blij. Liam zuchte even. Even was het stil en toen begonnen de andere groepjes te lachen. Ons gewoon keihard uit te lachen.
‘Zie je nou wel’ momperde Liam. Hoe ging dit ooit goed komen!.

Reageer (1)

  • Ilysae

    Haha de Carrots (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen