Foto bij Direction 6.

What the… Wat is dat?’ vroeg Harry zich hard op af. ik haalde mijn schouders op, nog altijd starend naar het knipperende worteltje.
‘Ik heb geen idee, maar niet voor lang’ zei Louis waarnaar hij naar de Ipad toe rende en er wild op begon te tikken.
‘Louis wees voorzichtig!’ schreeuwde Harry hem na terwijl hij voorzichtig naar de Ipad toe liep.
‘Denk je soms dat die Ipad mij gaat op eten ofzo?, er kan niets gebeuren hoor’ zei Louis.
‘Je weet maar nooit’ zei Harry serieus. Ik grinnikte even en zag in de verte Liam en Zayn terug komen met een hoop takjes en bladeren in hun handen. Je kon bijna hun gezichten niet meer zien door de taken en de bladeren.
‘Zeg hoe groot zijn jullie van plan om het kampvuur te gaan maken?’ zei Harry terwijl hij zijn wenkbrauwen op trok en staarde naar het hoopje takjes en blaadjes die Zayn en Liam op de grond hadden gelegd.
‘Je weet maar nooit hoe lang we hier nog moeten zitten’ antwoordde Liam. Ik zuchtte even en ging naast Louis staan om te kijken wat hij allemaal aan het doen was.
‘Zeg Louis je hoeft nu ook weer niet je tong naar buiten te steken terwijl je met de ipad speelt’ zei Liam.
‘Huh’ mompelde Louis met zijn tong nog altijd naar buiten hangend. Hij keek even naar beneden en trok zijn tong toen naar binnen.
‘Wat ben je eigenlijk aan het doen’ zei Zayn het hele tong gebeuren negerend.
‘Uitvinden wat het worteltje probeert te zeggen’ antwoordde Louis met nog altijd zijn blik gericht op de ipad te hebben. Zayn zuchtte even en pakte twee takjes en probeerde er vuur mee te maken.
‘Louis wat bedoel je?’ vroeg Liam geïrriteerd. Hij ging naast Louis staan en pakte de Ipad uit zijn handen.
‘Hé! Ik was daar mee bezig!’ schreeuwde Louis terwijl hij aan de Ipad begon te trekken.
‘Laat Liam gewoon even kijken, hij snapt tenminste wel nog wat hij er mee moet doen’ zuchtte Zayn.
‘Dus je noemt mij dom?’
‘Nee dat heb ik niet gezegd’
‘Maar je denkt het wel’
‘Wie zegt dat?’
‘Ik!’
Zayn zuchtte even en deed net zijn mond open om weer iets terug te roepen toen Liam hem onderbrak.
‘Jongens jongens ik heb het!’ schreeuwde Liam blij. Iedereen stopte meteen met waarmee hij bezig was en ging weer om Liam staan.
‘Er is een nieuw onderdeel bij gekomen’ legde Liam uit ‘namelijk de plattegrond!’ schreeuwde Liam blij.
‘En wat staat er dan op die plattegrond?’ vroeg Harry.
‘De route die we moeten afleggen’ antwoordde Louis.
‘Ik vroeg het aan Liam’
‘Dat had je er niet bij gezegd’
En daar gaan we weer. Weer een ruzie erbij.
‘STOP!’ schreeuwde Liam om Harry en Louis stil te krijgen. ‘Dankje!. Kan ik weer verder?’ vroeg Liam geïrriteerd. Harry en Louis knikte.
‘Fijn, nou kijk hier staan wij’ zei Liam terwijl hij op het grote knipperende worteltje wees.
‘En daar moeten we denk ik naar toe’ zei Liam wijzend naar een iets kleiner worteltje.
‘Dus daar is onze eerste wedstrijd?’ vroeg Zayn. Liam knikte.
‘Ja, tegen The spoons’ zei Liam een beetje angstig.

Reageer (1)

  • Paardenvriend

    Tegen the spoons..
    Dat word nog wat....

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen