Foto bij Love 93

Oooh jongens, ik lach me dood hier.
Er is dus zo'n meid op zo'n andere site die mijn verhaal The Fate heeft 'gestolen'. Ik had zo gereageerd: vind je de naam Yanelle niet leuker in het verhaal passen dan Rosanne?
Zeg maar als hint dat ik wist dat ze het gestolen had.
Heeft ze doodleuk gereageerd dat zij iHeartNouis op quizlet is, en al de verhalen schrijft. IK GA KAPOT VAN HET LACHEN ECHT WAAR!
Ik ben haar nu zo in de zeik aan het nemen. Ze weet niet dat ik iHeartNouis ben, en nu denkt ze dat wij haar geloven. aasdgkhfaklhfakljkfal ik ga dadelijk kapot van het lachen! Het is echt te grappig! En zo'n ander meisje op quizlet had het gevonden op die andere site, en vertelde het mij, en nu zeggen we allebei zo: ooooh, jij bent die schrijfster? Van Lust or Love enzo, en van Difficult love enzo. Echt leuke verhalen!
En ze denkt dat we echt dom zijn of zo.
Ik ga nu al dood van het lachen, hoe moet dat dadelijk als ze erachter komt dat ik iHeartNouis ben en haar voor de gek hou.
HOPELIJK LEEST ZE DIT VERHAAL, dus: hoi!

Oke, dit moest ik even kwijt.
Tip aan jullie allemaal: nooit iemand uitschelden als die een verhaal steelt. Zet diegene gewoon in de zeik. Dan heb je er zelf de grootste lol aan!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (45)

  • NoAlone

    Juliana jd bent een flikker en moet op flikkeren. Louis trap m verrot!!

    1 decennium geleden
  • tryforlarry

    goed zo, louis sla hem kapot

    1 decennium geleden
  • denixxohshc

    Meid, je bent geweldig. Ik hoop dat ze zich straks kapot schaamt als ze erachter komt dat jij het bent haha!

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    die julian, just go away and die!!
    we all hate you!!
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • LittleMara

    Julian, echt waar, sterf. Wat een bitch

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen