Foto bij Niall voor DarkPanda 16+

Vandaag was het eindelijk de dag ik was uit honderden dansers uitgekozen om mee te dansen in de nieuwe 1D tour.Maanden lang had ik zitten aftellen dat ik vroeg moest opstaan vandaag kon me echt niet schelen.Het beste is dar ik maanden lang met de jongens op tour ben.Als ik helemaal klaar ben vertrek ik naar de concertzaal voor de eerste repetitie.Eenmaal aangekomen stonden alle andere dansers al te wachten op mij.Ik begroete ze een voor een en dan was het tijd om naar de zaal te gaan.Waar de jongens al stonden te wachten voor mee te dansen.Eerlijk gezegt vond ik het wat raar omdat ze helemaal niet kunnen dansen.Eerst dansten we een ballet stuk als opwarming dat viel nog mee maar daarna was het tijd voor een Ierse dans.Heel onze dansgroep kon de dans behalve ik.Hoeveel we hem ook opnieuw deden ik kon het maar niet onder de knie krijggen.Aan het einde van de dag kon ik er nog steeds niks van na vele keren opnieuw proberen.Iedereen was al weg en ik zat nog op het podium met mijn handen voor mijn gezicht ik had gefaald.Ik was ervan overtuigd dat dit het einde zou zijn van mijn dans carière."Moet ik je helpen met die dans?"hoorde ik opeens een stem achter me vragen.Ik durfde niet op te kijkken bang wie er achter mij stond.En mijn make-up was al uitgelopen van te wenen dus ik zag er ook niet bepaald mooi uit."Ik ben gewoon een slechte danseres"zei ik huilend."Dat ben je niet heb je niet door hoe goed je dat ballet stuk kon dansen zo mooi heb ik dat nog nooit iemand zien dansen."zei de jongen.Ik raapte al mij moed bij elkaar en keek op en keek recht in de blauwe ogen van Niall.Hij stak zijn hand uit en zonder te twijfelen pakte ik hem aan.Als ik eindelijk rechtstond gaf hij mij een knuffel en wreef over mijn rug omdat ik nog steeds aan het huilen was." Ik ga even mijn gezicht gaan wassen in de wc's want ik zie er waarschijnlijk niet uit"zei ik met een klein glimlachje op mijn gezicht."oke neem je tijd ik wacht hier wel"antwoorde Niall nog terwijl naar buiten liep.Ik liep richting de wc's als ik Harry toevallig tegen het lijf liep."heb je geweent?"vroeg hij."ja maar Niall heeft me getroost"zei ik snel.hij keek me even met een verbaasde blik aan."dat is lief van hem"zei hij terwijl hij zijn armen om me heen sloeg en me een kusje op mij kaak gaf."maar nu moet ik echt weg"riep Harry me nog na terwijl hij de gang verliet.En ik ging me snel wat opfrissen in de wc's.Eigenlijk zag ik er echt niet uit randen van uitgelopen make- up op mijn gezicht en mijn haar was ook verpest.Snel pakte ik mijn kam uit mijn tas en borstelde mijn haar.Als ik eindelijk klaar was liep ik terug naar de concertzaal waar Niall nog steeds op me zat te wachten.Ik sloeg de deur dicht en hij schrok even."ik kwam Harry daarnet tegen op de gang"zei ik tegen hem."echt? ik wist niet dat hij hier nog was"antwoorde hij terwijl hij me een knip oog gaf.Het was even stil geen van ons beiden wist nog een woord te zeggen."gaan we beginnen met de dans te oefenen?"vroeg hij."ja tuurlijk"zei ik en stond op.Na een halfuurtje kwamen we aan de moeilijkste draai van de dans even verloor ik mijn evenwicht.Maar gelukkig ving Niall me op.Ongeveer een uur oefenden we nog verder maar de muziek werd verstoord door Niall's maag die van zich liet horen."heb je honger?"vroeg hij."eigenlijk wel na zo een lange repetitie dag wel " zei ik."gaan we naar mijn huis ik zal voor ons koken"antwoorde hij mij tewijl hij mij mijn jas al aangaf."lijkt me leuk" en ik pakte mijn jas en deed die aan.Hand in hand liep ik met Niall de zaal uit.Moesten de andere weten dat ik met hem mee naar huis ga zouden ze wel jaloers zijn.Misschien was het toch wel goed dat ik die dans niet kon dacht ik bij mezelf.Maar al snel werd ik uit mijn gedachten gehaald door Niall's hand die voor mijn ogen zwaaide."was je aan het dromen?"vroeg hij lief.Ik had nog nooit een jongen ontmoet die zo lief is voor mij zelfs als hij me nog maar net kent."ja sorry"zei ik."is niks we zijn erbijna"antwoorde hij en hij gaf me voor de tweede keer vandaag al een knip oog.Daardoor moest ik even lachen maar herstelde me al snel weer.Vijf minuten later waren we bij zijn huis.Het huis was niet echt groot maar ook niet klein.Niall deed de deur voor me open en ik stapte naar binnen.Als ik naar boven keek zag ik een grote luster hangen in de hal de hal was zo ruim dat het wel een kleine balzaal leek."Deze kant op"zei hij en ik volgde hem naar de living waar een grote zetel stond en een tv aan de muur hing de kleuren waren echt mooi."je hebt echt een mooi huis"floepte ik er zomaar uit."vindt je ?! voor mij alleen is het wel wat groot."antwoorde hij terwijl hij eten uit de koelkast pakte en begon te koken."heb je geen vriendin misschien"vroeg ik.
"nee al een paar jaar niet"antwoorde hij kort.Ik liep naar de keuken en pakte de borden die Niall al klaar had gezet en zette ze op tafel."moet ik je helpen?"vroeg ik."ja graag"antwoorde hij en we maakten samen en ovenschotel.Als die klaar was begonnen we allebei te eten.Ik had nog nooit in mijn leven iemand zoveel zien eten.Deze jongen kon wel 5 voledige borden op.Terwijl ik al moeite had voor 2 borden leeg te krijgen."heb je al genoeg?"vroeg Niall met een volle mond."ja"antwoorde ik kort en staarde even in zijn mooie blauwe ogen.Er was weeral een stilte."heb je geen zin om naar een film te kijken"vroeg hij om de stilte te doorbreken."ja lijkt me leuk"zei ik en ging in de zetel zitten terwijl Niall de film starte.In het midden van de film sloeg hij zijn arm om me heen en drukte een kusje op mijn wang.Even draaide ik mijn hoofd om en Niall drukte voorzichtig zijn lippen op die van mij.Deze jongen had echt zachte lippen moest ik toegeven.Ik voelde hoe onze kus steeds passioneler werd.Niall pakte de afstands bediening en zette de film uit."wil je naar boven?"vroeg hij met een speelse blik in zijn ogen."ja lijkt me leuk"kon ik nog net zeggen voor hij me optilde en naar boven droeg.Als we eenmaal op zijn kamer waren keek ik even rond maar veel tijd daarvoor hed ik niet want Niall drukte zijn lippen al weer op die van mij.Hij beeindigde onze kus.Terwijl hij zijn shirt uittrok zei ik voor hem te plagen "een mooi uitzicht heb je hier van op je bed naar buiten".Hij keek me met gefronste wenkbrauwen aan."grapje"zei ik terwijl ik zachtjes begon te lachen."bedoel je dat ik geen mooi uitzicht ben?"vroeg hij me plagend terug."dat heb ik niet gezegt"zei ik nog voor ik hem een kus gaf.Ik voelde hoe zijn handen onder mijn topje gleden en hoe mij topje een paar seconden later door de kamer vloog.Terwijl ik met mijn handen zacht over zijn buik wreef en rondje maakte rond zijn navel."ben je hier echt zeker van dat je het wilt?"vroeg hij lief.Ik zag de bezorgde blik in zijn ogen.
"ja ik ben er zeker van het is misschien wel mijn eerste keer maar ik vindt jou echt leuk"antwoorde ik en probeerde zelfzeker te klinken.
Maar eigenlijk was ik bang ik had hier al zoveel over gehoord.Ik ben het meeste bang voor de pijn waar mijn vriendinnen me al eens over vetreld hebben.Kalm blijven het zal heus zo erg niet zijn.Ik probeerde mezelf wat moed in te praten zoals ik altijd doe als het moeilijk gaat.Niall ontdeed me van mijn short en van mijn slipje.En deed hetzelfde bij zichzelf."klaar?"vroeg hij het leek alsof hij mijn angst en twijfel kon voelen.Waaarschijnlijk zag Niall het aan mijn blik.Ik durfde hem bijna niet aan te kijkken.Omdat ik me altijd al geschaamd had voor mijn lichaam.Elk meisje is daar beschaamd over zeiden ze ooit eens op school dus dat was eigenlijk best normaal."ja"zei ik met een kleine hapering in mijn stem.Ik probeerde mijn gezicht naar de kant van het raam te draaien maar Niall had het door en pakte mijn gezicht vast en drukte zijn lippen zacht op die van mij.Voor ik het doorhad werd onze kus verbroken door een pijnscheut in mijn onderbuik.Ik begon te huilen Niall veegde met zijn vingers de tranen uit mijn ogen."ik beloof dat de pijn snel zal verminderen"zei hij terwijl hij diep in mijn ogen keek.Hij had gelijk na een paar stoten was de pijn helemaal weg.Al snel bereikten we allebei ons hoogtepunt.Ik voelde hoe Niall uit me gleed."i love you Alice"zei hij nog voor hij me een kus op mijn voorhoofd gaf."i love you to"zei ik en gaf hem een knuffel.


Ik en Niall spraken nog een paar keer af en de week daarna was ik officieel zijn vriendin.



Sorry dat het zolang heeft geduurd maar ik heb het de laatste tijd echt druk.
Het is een klein 16+ stukje maar deze one shot is langer dan al mijn vorige 2.
xxxx

reactie's?

Reageer (2)

  • Breckenridge

    Aawh hij is echt superduperleuk <3

    1 decennium geleden
  • DarkPanda

    Dankjeee! <3333 it was amazayn :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen