Foto bij Hoofdstuk 17

Sowwy dat ik al zo lang niet meer geschreven heb... Ik heb het nogal druk met school (talen zuigen), en ik heb gemiddelt zo'n 5 toetsen per week. Maar ik doe mijn best om vaker te schrijven!

Samantha Mei pov.

'It's time to get up, in the morning. Got homemade breakfast for you, or any other ' Nialls warme adem voel ik op mijn wang, en ontdanks dat ik wakker ben hou ik mijn ogen dicht zodat hij doorzingt 'I took me 15 minutes to make it, so now get up and eat it' ik doe mijn ogen open, en draai me om 'Goedemorgen pretty' zegt Niall, en hij gaat naast me liggen. 'Ben je wakker?' 'Ehh, ik denk het wel ja' en ik lach hem toe. 'Mooi' zegt hij, en hij tilt me op 'Doe je ogen maar dicht' 'Oooke' 'Ik zeg het wel als je ze weer mag open doen' 'Maar wat is er dan?' zeg ik 'Je gaat me niet in het zwembad gooien, toch?' 'Nee? Wil je dat niet' zegt hij, en hij probeert heel serieus te klinken ondanks dat ik aan zijn stem merk dat hij er niets van meent. 'Nee hoor dat doe ik je niet aan op de vroege ochtend' 'Gelukkig' zeg ik, en Niall zet me neer. 'Wacht hier, ik moet even iets doen. En niet je ogen openen he?!' 'Zometeen?' 'Ja, wacht 2 seconden, dan ben ik er weer'. Hij loopt weg en ik hoor een klikje. Daarna staat hij weer achter me, met zijn handen voor mijn ogen 'Oké, loop maar rechtdoor, ik stuur je wel' 'Is het ver?' 'Nee, gewoon hier' en hij stuurt me naar links en naar rechts. En dan stopt hij 'Open je ogen maar' zegt hij, en langzaam open ik mijn ogen. 'En, wat vind je er van?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen