Brand verwoest huis.

Ik zuchtte, dit bericht was al meer dan 80 jaar oud en dat huis was mijn oude huis waar toen nog me ex-man en me twee zusjes woonden, Alle drie omgekomen bij de brand. Dat van me man vond ik niet erg maar van me zusjes wel, elke keer als ik er aan dacht kreeg ik weer een schuld gevoel. Ik stopte de inmiddels vergeelde krant terug in de map. Ik zuchtte en speelde met mijn ring. Ik hoorde Edward en Bella thuiskomen en glimlachte.
Ik stond open en liep naar beneden waar ondertussen Alice, Jasper, Rosalie en Emmett ook waren beginnen gekomen.
'Ik mag die Scarlett wel, ze heeft een goede smaak voor mode.'Lachte Alice die op Jasper schoot neer viel terwijl ik verstijfde.
Het was vast toeval. Ik keek naar Edward en Bella en zo te zien had Bella weer een uitstapje naar het ziekenhuis moeten maken, Edward stond lijkbleek naast hem net alsof hij een geest had gezien.
'Wat heb je gedaan?'Vroeg ik haar.
'Gevallen tijdens gym.' Antwoordde ze.
'Wanneer niet.'Lachte Emmett en Rosalie rolde met haar ogen.
'Oh ja Carlisle moest over werken samen met een nieuwe collega, er waren veel dokteres ziek en ook veel patiënten, dus hij heeft aangeboden om langer te blijven.' Ik glimlachte even waar neer deed ie dat niet.
'Welke nieuwe collega?'
'Ik meende te horen dat ze Dokter Platt heten.'
'Hey dat is toevallig zo heet Scarlett ook.'Lachte Alice.
Oké het was allemaal toeval. Ze waren beide omgekomen bij de brand.
'ik moet . ik moet even weg.'Edward stormde naar buiten en iedereen keek hem vaag aan.
'Wat is er met hem?'Bella keek hem na. 'Zo deed hij ook al in het ziekenhuis.'
'Ik weet het niet.'Antwoordde Jasper. 'Zijn gevoelens leken behoorlijk door de war hij was geschrokken maar toch blij en verliefd.'
'Niks om je zorgen over te maken dat is zijn gebruikelijke gevoelens als Bella weer eens wat stoms doet.'Emmett plofte op de bank.
'Emmett.'Zei ik bestraffend.
'Het is zo.'

Reageer (3)

  • Sonyara

    whahaha jha geef Bella maar de schuld Xd snel verder:P:P

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Wuhahahhaha ^.^

    Volgensmij heeft ie door dat ze wraak willen ^.^

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen