Foto bij Love 95

EXTRA EXTRA EXTRA LANG HOOFDSTUK VOOR DE LEUKSTE & LIEFSTE LEZERTJES VAN QUIZLET!

En dat zijn er heel veel, aangezien we al 739 abo's hebben! ECHT NIET NORMAAL VEEL MAN! ZIJN JULLIE GEK OFZO? Hahah. Ik lees maar een verhaal dat meer abo's heeft, en dat is Perfectly Different. Toen ik begon met dat verhaal te lezen, en dit verhaal niet eens in gedachte had, had het rond de 450 abo's en daar was ik helemaal door onder de indruk. Zo bewijst het maar weer dat jullie de beste lezers zijn, he.

En dan meisje op die site heeft al 2 of 3 dagen niet meer gereageerd, sinds ik dat ene hoofdstuk heb geactiveerd waarin ik dat zei, haha. Echt grappig. Ze durft in ieder geval mijn verhaal niet meer te stelen, hehe.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • denixxohshc

    HOE CUTE:9~

    1 decennium geleden
  • DAYDREAMERx

    Ahwww lou is echt cuty! (L)
    En ik lees Perfectly different ook ! echt super verhaal ! maar jou verhaal is net zo goed !
    ik moet nog even wat hoofdstukjes in halen dus dat ga ik maar even doen nu !
    Much loveee xx

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    aawhhh hoe sweet!??
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • xrachelloves

    ahh, snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    snel verder (typing).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen