Foto bij Aanvragen

Hier kun je aanvragen doen voor je One Shot.
alle vragen van het lijstje moeten worden ingevuld.
Ook de verhaallijn, met buh, of kies maar ben ik niet veel.
Niet helemaal ingevuld, ook geen One Shot.




Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Verhaallijn:
Eventueel extra:





Ik waarschuw niet als je One Shot klaar is.
Neem een abo of hou de wachtlijst zelf in de gaten!



Aangezien ik een teveel kreeg van aanvragen met 16+, heb ik besloten GEEN 16+ meer te gaan beschrijven.


Voor de personen die hun One Shot al gekregen hebben,
en die graag opnieuw zouden kunnen lezen,
Gelieve dat dan even te laten weten.
Ik heb ze nog steeds, dus ik herschrijf ze dan wel voor je
en activeer hem terug.

Reageer (11)

  • JustMeJessy

    Naam: jessy
    Leeftijd:18
    Uiterlijk: bruin krullen haar, groene ogen
    het harry
    Verhaallijn: harry en jessy zijn al vrienden sinds ze klein waren. maar doordat harry in one direction zit zien ze elkaar ziet zoveel. jessy heeft wel gevoelens voor harry. als harry een keer langs komt zegt jessy wat ze voelt. de rest mag je zelf verzinnen.
    Eventueel extra: een ruzie

    1 decennium geleden
  • MusicXGuitar

    Naam:Fiona (de voornaam is echt de achternaam is verzonnen) Mitchell
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:Licht getinte huid(ongeveer net zoals Zayn) zwarte ogen. Lang zwart haar. Ik ben ongeveer zo lang als Niall(1,70)
    Verhaallijn:Fiona date al een tijdje Niall Horan. Maar haar jaloerse vriendin verteld Niall een gemene leugen over Fiona(dat ze vreemdgaat. En alleen Niall date omdat hij beroemd is). Daardoor knapt hij af op Fiona. Fiona is gebroken. Ze schrijft hem een brief met dat het een leugen was. En dat ze de dader niet wist. En dan komt Niall, praatte ze het uit en happy end!
    Extra:Mag lekker veel drama, en als je wilt mag je het ook lekker lang maken.
    Xx en bedankt alvast!

    1 decennium geleden
  • Horlinson

    Naam: Janny Ariana Crawford
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: klik!
    Verhaallijn: Niall en Janny zitten bij elkaar in de klas. Zayn en Louis zijn de beste vrienden van Janny, Harry en Liam zijn de beste vrienden van Niall. Niall is de typische badboy en hij is de ergste badboy van de school. Janny is verlegen en al lang verliefd op Niall, maar niemand weet het. Plots toont Niall interesse in haar, maar ze wijst hem eerst af omdat ze weet dat hij niet goed voor haar is en omdat ze bang is dat hij haar zal kwetsen. Uiteindelijk, nadat Niall al zijn troeven heeft uitgespeeld, gelooft Janny dat hij echt verliefd op haar is en stemt ze in.
    Eventueel extra: wel met een happy end, graag :Y)

    Alvast bedankt! (flower)

    1 decennium geleden
  • Heksjee

    Naam: Felicite
    Met ; Harry
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Blond haar grijzen blauwe ogen
    Verhaallijn: Na een avondje stappen , loopt ze alleen in het bos aangezien ze alleen op die manier naar huis kan gaan. Dan komt ze Harry tegen. Harry is niet zo lief zoals hij er uit ziet
    Eventueel extra : One Direction bestond

    1 decennium geleden
  • JavaddM

    Naam: Jala
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: lang zwrat haar, licht bruine ogen. licht getint.
    Verhaallijn: Zayn is undercover agent en word gestuurt als jongens student naar een meisjes univerciteit op het meisje (Jala) te beschermen. Ze is is gevaar. Op school houd Zayn haar in de gaten en doet close, gaat bij haar zitten alfof hij haar al heel lang kent. Jala is arrogant en snapt er niks van, elk meisje vind het raar dat hij er op school zit.
    Eventueel extra: 1d bestaat niet

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen