Foto bij Know 43

Ik hou echt van jullie reacties <3
Dank jullie wel daarvoor (:

‘Welke jongen?’ vraag ik en ik probeer rustig over te komen. ‘Doe nou niet alsof je van niks weet’ lacht Liam. ‘Die ene… met die krullen’ probeert hij het voor mij duidelijk te maken. Ik doe alsof ik geen idee heb waarover hij het heeft terwijl ik het dondersgoed weet. Hij kijkt me spottend aan. ‘Ik heb jou een geheim verteld nu mag je me dit ook wel vertellen’ zegt hij. Ik haal diep adem en besluit de waarheid te vertellen. ‘Ik… ehh…ja… weet je…’ begin ik. Zelfs mijn moeder weet niet dat ik homo ben. Er rolt een traan over mijn wang. ‘Ik denk… datikverliefdophemben’ zeg ik zo zachtjes dat ik me afvraag of Liam het wel gehoord heeft. Ik kijk op en de blik op Liam’s gezicht zegt dat hij het wel degelijk gehoord heeft. ‘Dus… je bent…homo?’ vraagt hij verbaasd. Ik knik zachtjes. ‘Maar jij bent de eerst die het weet’ zeg ik en een nieuwe traan rolt over mijn wang waarna er vele volgen. Liam kijkt me even aan maar knuffelt me dan toch. ‘Ik snap best dat je nu niks meer met me te maken wil hebben’ snik ik. Liam blijft even stil maar begint dan toch te praten.

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Aaaawh, lou ik hou nog steeds van je hoor(H)
    Liam say something sweets

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    @Larry14lover OMG Zoooooooooo leuke reactie!!!!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    ARME LOUEEEEEEEEEEEEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
    Liam, zeg wat liefs!!!!!!!!!!!! ANDERS GA IK MET LEPELS GOOIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LOVE YOUR STORY!!!!!!!!!!!!!!!!! weetje, LYS is korter....
    Love
    Your
    Story.....
    lys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen