Foto bij Niall voor Niallertje 16+

liedje om naar te luisteren terwijl je je one shot leest.
http://www.youtube.com/watch?v=JXmUYdOVJtc

Gisteren als ik thuis kwam van school had ik Niall betrapt met een ander meisje.Ik had al een tijdje door dat er iets niet klopte.Maar had nooit iets durven vragen omdat als hij dan de waarheid zou vertellen hij me misschien zou dumpen.En ik kan me geen leven zonder hem inbeelden.Soms wenste ik dat ik hem nooit had ontmoet of dat ik hem kon vergeten.Maar hem haten voor alles dat hij me ooit heeft aangedaan kon ik niet.Misschien moest ik mezelf maar doen geloven dat ik niet van hem wil houden.Niall was wegelopen gisteren en sinds dien heb ik hem niet maar gezien of gehoord.Ik was naar het strand gegaan om daar mijn gedachten wat te verzetten en te gaan nadenken."Melissa"hoorde ik een vertrouwde stem van achter mij roepen.Ik keek om en zag Niall daar staan met een bos bloemen in zijn handen.De tranen sprongen in mijn ogen.Ik keek weer naar het water.Niall kwam naast me zitten en sloeg zijn arm om me heen."Melissa, het spijt me zo ik ben dom geweest ik hoop dat je het me ooit kunt vergeven"zei hij."hoe kan ik jou ooit nog vertrouwen of vergeven"riep ik kwaad.Ik stond op een liep weg."ik moet jou stommen sorry en bloemen niet"riep ik hem nog na.De tranen sprongen opnieuw in mijn ogen.Ik wandelde snel naar de bushalte.Opweg naar huis wat ooit het huis van mij en Niall was geweest.Ik opende de voordeur.Als ik ze gesloten had liet ik me huilend op de grond zakken.Zo bleef ik een tijdje voor me uit straarend zitten.Ik haalde al mijn moed bij elkaar en liep de trap op naar boven.En ging op bed zitten.Alles hier in huis deed me terug denken aan de dingen die ik en Niall ooit hadden gedaan en aan onze toekomst plannen.Die er ooit waren.Het geluk was nu ver te zoeken.Ik hoorde de deur beneden dicht slaan.Deze ochtend had ik Niall zijn valiezen al gemaakt en beneden aan de trap gezet hopelijk kwam hij ze halen.Ik hoorde iemand de trap op lopen.Al snel ging de kamer deur open.Niall stond in de deur opening.Zijn ogen zagen rood dus waarschijnlijk had hij ook gehuild."Melissa, ik kan niet zonder jou"zei hij terwijl hij een traan uit zijn ooghoek veegde.Ik wist niet wat te zeggen of te doen."zeg me hoe ik het kan goed maken ik doe alles"probeerde hij het nog eens.Meende hij dit nu echt of was het weer een van zijn valse beloftes.Niall kwam naast me op bed liggen.
En we bleven even naar het plafont staren zonder een woord tegen elkaar te zeggen.Of elkaar een blik te gunnen."Niall, ik weet niet of ik je nog wel een kans wil geven na alles wat er gebeurt is"zei ik om de stilte te doorbreken."ik beloof dat ik echt zal veranderen en nooit meer zo stomme dingen zal doen ik beloof het je , Melissa ik wil je niet verliezen echt niet geloof me"en hij barste in huilen uit.Troostend sloeg ik mijn armen om hem heen en gaf hem een kus op zijn voorhoofd."ik geloof je"zei ik zacht.Er kwam een kleine glimlach op zijn gezicht.Ik pakte zijn hoofd vast tussen lijn handen en drukte mijn lippen op die van hem.Wat had ik deze lippen toch gemist.Zacht wreef ik met mijn handen over zijn rug.Niall zijn handen vonden hun weg onder mijn shirtje.Onze kus werd onderbroken door mijn gsm die afging.Door de kamer was nu mijn beltoon little things aan het afspelen.Ik pakte mijn gsm en zette die uit."zo nu kan niemand ons nog storen"zei ik.Maar veel tijd om mijn zin af te maken had ik niet.Want Niall drukte zijn lippen alweer op die van mij.Al snel vloog Niall's t-shirt door de kamer gevolgd door mijn shirtje.Ik voelde hoe Niall mijn BH losmaakte en die ergens in de kamer gooide.Al snel volgenden al onze andere kleren."Melissa i love you"zei hij nog voor hij met een harde stoot in me kwam."Niall i love you to forever"Er kwam direct een glimlach op zijn gezicht te voorschijn.Ik voelde hoe hij steeds harder begon te stoten.En zo te zien was zijn hoogte punt niet ver weg meer.Daar had ik dus gelijk in na een paar stoten kwam hij hard kreunend klaar.En ik zou het ook niet lang meer uithouden."Niall"kreunde ik hard door de kamer.Ik voelde hoe Niall uit me gleed.
"nog eens sorry Melissa"zei hij en hij drukte zijn lippen nog eens op die van mij.

ik hoop dat je van wat drama houdt.
het is een korte maar hope you like it ;)

Reageer (2)

  • ianhasaniceass

    Omg dankje! Ik vind drama altijd leuk en ik vind het niet kort hoor. Ik vind hem echt super goed! Moetst bijna huilen, omdat ik het liedje op de achtergrond had.
    (flower)(H)(K)
    Heel erg bedankt!

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    834 woorden is niet kort, alhelemaal als je die van mij leest :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen