Foto bij If you believe - 43

Zayn POV

Nadat onze tongen elkaar eindelijk hebben kunnen laten gaan, kijk ik haar aan. Fonkelende ogen kijken me aan samen met een lieve glimlach. "Ik heb denk ik een idee voor volgende week." Haar glimlach kan zeker niet weg nu. Rustig komt ze op mijn schoot zitten. Haar lippen komen zachtjes op die van mij. Een kus zegt meer dan woorden. Nu ja, bij ons toch. Mijn handen laat ik over haar rug glijden. Als ze haar lippen van de mijne haalt, kijkt ze me lang aan. Haar handen komen op mijn wangen. Haar vingers glijden over mijn lippen. Zachtjes bijt ik in één van haar vingers. Wat een glimlach bij haar oplevert. "Ik zie je graag." Het geeft me kriebels in m'n buik. Haar handen glijden van mijn lippen over mijn borst naar mijn buik. Daar wrijft ze een paar rondjes en keert dan terug naar mijn lippen. Ik laat mijn tong even over één van haar vingers glijden. Ze lacht even. Ik krijg nog een kusje op mijn neus, voor ze haar rechtzet. Wanneer ze haar kleren weer aandoet, kijk ik haar glimlachend aan. Be jealous, beacause she's mine. Wanneer ze naar de badkamer gaat, zet ik me ook recht. Rustig doe ik mijn kleren aan. Ik stap naar de badkamer. Wanneer ik de deur opendoe, zie ik dat Nel met grote ogen voor de spiegel staat. Altijd grappig om te zien hoe een meisje haar mascara aanbrengt. Een grinnik verlaat mijn mond. Ze kijkt eens geschrokken om. "Wel dank je, nu kan ik alweer opnieuw beginnen." Lachend stap ik naar haar toe. "Ik ga even naar Liam." Ik geef haar een kusje in haar nek en stap dan terug de badkamer uit. Ik kijk nog eens vlug in de spiegel om mijn haar goed te leggen en ga dan naar buiten. Niet veel later sta ik aan de kamer van Liam. Lichtjes klop ik op de deur. Liam komt als een zombie de deur opendoen. "Ik stoor toch niet?" Hij kijkt me eens serieus aan. Zijn ogen gaan van mijn hoofd naar mijn tenen. Dan antwoordt hij vrij sarcastisch. "Ja stoort enorm. Ik ben net goed aan het slapen. En een unicorn ging me net ten huwelijk vragen. Maar ja, ik laat dat wel voor de volgende keer zeker. Kom binnen." Ik glimlach eens en ga dan naar binnen. Daar gooi ik mezelf in de zetel. "Is je meisje niet hier?" Hij kijkt eens rond en kijkt me dan aan. Hij loopt naar de tafel, waar hij een briefje in zijn handen neemt. "Oh, blijkbaar niet, ze is op stap met Eleanor, was te denken. Vrouwen, ze willen altijd thuisblijven als je iets voorstelt. En als je slaapt, zijn ze zo snel mogelijk weg." We lachen beiden is. Daarna komt Liam naast me zitten. "Waarom ben je eigenlijk hier?" De sfeer gaat van lachend naar iets serieuser. "Wel ik zou iets moeten weten. Ik denk dat ik een oplossing heb voor volgende week. Maar ik weet niet of het mogelijk is." Hij kijkt me aan, wachtende op meer uitleg.

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Nu ben ik echt benieuwd! SNel verder dus!
    Anders ga ik dood van de nieuwsgierigheid en dat willen we niet, toch?
    Kudooooo *sweet me* (dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen