Foto bij Slut Action 39.

OMFG DIT IS DUS ZAYNS HAND DAT NIALL VASTNEEMT OMFG

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Chasing1D

    Ik wil ook wel eens weten hoe je dat hebt gezegd tegen je vriend en vindt hij dat indeed niet raar? O.o

    MAAR SNEL VERDER MEID! I love it (H)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Nice!!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Aawh, zo cute!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ik probeer me nu voor te stellen hoe je dat tegen je vriend hebt gezegd, want blijkbaar is hij er niet bepaald gewoon achter gekomen want dan zou hij ook weten dat het gayporn is.. Zo van 'hej moet je eens horen, ik schrijf porn.' dat is toch ook een beetje raar :P nou ja ik hoef het gelukkig niet aan mijn vriend te vertellen, want tja ik ben forever alone en heb geen vriend :'( snif snif, oké nee ik ben eigenlijk helemaal niet zielig maar goed.. over die gif maar eventjes, HOW CUTE!!!!
    en weer een stukje :D ik ben heeeeel blij met dit stukje :) (en dat kan je wel merken aan mijn van de hak op de tak springen) maar dat komt dus omdat ik hyper ben.. :)
    snap je nog iets van deze reactie??
    anyhow, ik hoop heeeeeel heeeeeel heeeeeeeeeeeeeeel erg dat je snel verder gaat :)
    KUDOOOOOOH :D (denk er eventjes zo'n typische trollface bij met die OOOH :P)

    1 decennium geleden
  • mhiwhiwhi

    Mooi geschreven!
    En nu als de (komt niet op het woord) bliksem fso idunoo, weer verder!!!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen