Foto bij Harry voor loveHazza 16+

Vandaag was het de eerste school dag na de grote vakantie.Ik was al vroeg op en kon niet wachten om mijn vriendinnen terug te zien.Waarschijnlijk zouden er wel wat nieuwe leerlingen in de klas zitten.Voor ik naar school vertrok gaf ik mijn moeder nog een snelle kus en pakte mijn fiets.Ik fietste zo snel als ik kon naar school.Als ik daar toekwam stonden mijn beste vriendin al te wachten aan de schoolpoort.Wat had ik haar gemist deze vakantie.Ze was net terug van Frankrijk dus had ik haar een maand niet gezien.Snel zette ik mijn fiets weg.Daarna gaf ik haar een knuffel.Als het kon zou ik haar nooit meer loslaten."Esmee "hoorde ik iemand van achter me roepen.Ik draaide me om daar stond nog een klasgenote van me.En ze zwaaide naar me maar ik dacht dat ze me nooit kon uitstaan en nu opeens was ze zo vriendelijk.Haar broer zou dit jaar bij ons in de klas zitten.Niemand had hem ooit gezien alleen op foto hadden we hem eens gezien als we het over onze familie hadden.Ik moest toegeven hij was best mooi.Maar hij zou nooit zo een verlegen meisje als mij willen als lief.Daarom werd ik ook altijd door jongens afgewezen.Een paar minuten later ging de bel en moesten we allemaal naar de klas.Voor de eerste les van het nieuwe schooljaar.We liepen allemaal richting de klas onze een stap niet sneller dan de andere.Ik keek om en zag haar met haar broer samen lopen.Hij draaide zijn hoofd en keek even mijn richting uit ik begon opnieuw een gesprek met mijn beste vriendin en een paar andere.Haar broer had mooie bruin krullen en groene ogen.Nu begreep ik waarom ze altijd zeidat alle meisjes op zijn vorige school een crush op hem hadden.Dat had ze eens verteld in de klas.Ik zag hoe hij mijn richting kwam uitgelopen.Mijn wangen begonnen waarscgijnlijk al wat rood te worden.Ik was nooit goed geweest met jongens zelfs al kende ik ze allang.Maar deze jongen ken ik helemaal niet wat moet ik tegen hem zeggen die vraag spookte door mijn hoofd.Voor ik het wist stond de tot nu toch onbekende jongen voor mij."Harry"zei hij terwijl hij zijn hand naar me uitstak."Esmee "antwoorde ik terwijl ik zijn hand aanpakte.Hij keek even in mijn ogen.Zijn groene ogen waren echt prachtig."mooie naam, zeg Esmee heb je geen zin om vanmiddag met me te lunchen?"vroeg hij."ja lijkt me leuk"kon ik nog zeggen voor we de klas binnen liepen.Harry kwam naast me zitten.Ik kon me gans de les moeilijk concentreren.Hij zat de hele tijd naar me te staren.Ik pakte een blaadje uit mijn map en schreef:Esmee : Waarom kijk je zo?Harry: Gewoon je bent zo mooi xxEsmee : thnx xxHarry: graag gedaan ik kijk al uit naar deze middag ;) xx Esmee : ik ook maar ik zou nu graag wat de les volgen xxIk zag hoe Harry het briefje tussen zijn map stak."Esmee , let je eigenlijk wel op"vroeg de leerkracht.Hij is nog altijd dezelfde zaag als vorig jaar."tuurlijk meneer"zei ik met een schijnheilig glimlachje op mijn gezicht.Net voor ik aan bord een oefening moest gaan maken ging de bel.Het was eindelijk lunch tijd mijn maag had al een tijdje zitten knorren."ben je klaar"vroeg Harry."ja tuurlijk"antwoorde ik.We liepen het lokaal uit.Harry's zus liep op hem af."Harry wil je samen met me lunchen"vroeg ze lief."nee srry zussie ik gal al met Esmee "antwoorde hij.We liepen hand in hand verder.Ik draaide me om en zwaaide nog eens naar zijn zus.Wat me een waarschuwende blik van haar bezorgde.In de refter zaten er al vele leerlingen en leerkrachten."Wat wil je eten?"vroeg Harry."Pizza"antwoorde ik."Oke ik ben zo terug "zei hij.Ik zag hem richting het eten lopen.Hij moest een tijdje aanschuiven in de rij maar die ging vlotter vooruit dan alle vorige jaren.Na een 5 minuten kwam hij terug met een grote pizza."Die krijg ik wel niet op hoor"zei ik."Ik ga wel ook wat ervan eten hoor"zei hij licht beledigd.Na de lunch moest ik dringend naar de wc om mijn make-up wat te gaan bij werken.Tot mijn verbazing volgde Harry me tot in de wc's."Harry je weet toch dat dit de vrouwen wc's zijn hé"vroeg ik hem."Ja dat weet ik maar ik kan niet zonder je Esmee "zei hij nog voor hij zijn lippen op die van mij drukte.Zijn lippen waren best zacht.Harry leide me in een van de wc hokjes.Hij streelde zacht over mijn kleedje.
En na een tijdje gleden zijn handen er onder.Ik kon me ook niet lang meer inhouden en wreef met mijn handen over zijn borstkas.Harry tilde me op en duwde me zachtjes tegen de muur.We beeindigden onze kus even om zijn shirt uit te trekken.Maar al snel vonden onze lippen elkaar weer.Na enkele minuten vlogen al onze andere kleren door de wc.Als hier iemand anders in de wc ook is zou die het ook wel raar vinden.Maar dat kan me even niets schelen.Harry kwam met een harde stoot in me.Al snel werd de wc gevuld met kreunen van mij en Harry."Esmee "kreunde Harry hard.Na een paar harde stoten kwamen we allebei te samen klaar.Ik voelde hoe Harry uit me gleed en daarna nog een kus op mijn lippen drukte.We moesten ons aankleden want het volgende lesuur begon al bijna.Ik deed het wc hokje open en zag daar tot mijn verbazing Harry's zus staan."Harry"zei ze geschroken."Gemma ik kan het uitleggen"antwoorde Harry terwijl hij achter zijn zus aanliep."Esmee ik hou van je wil je mijn vriendin zijn?"vroeg hij nog voor hij de wc verliet."tuurlijk Harry"antwoorde ik.En Harry liep de wc uit achter zijn zus.

Reageer (1)

  • Justme96

    awww schattig!!!!!!!!!!!
    bedankt!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen