Foto bij Niall voor Harry1DNiall 16+

Vandaag was het mijn verjaardag.Niall mijn vriendje zou het waarschijnlijk weer vergeten zijn zoals elk jaar.Ik kijk naast me in bed en zie dat hij nog steeds ligt te slapen.Wat is hij toch schattig.Ik kan zo wel uren naar hem blijven staren."Kalenka"hoor ik zijn lieve stem zeggen."Niall"zeg ik.Hij slaat zijn armen om me heen."HBD!! prinses"zei hij terwijl hij een kus op mijn lippen drukte."thnx maar het is al laat en we moeten nog bij mijn ouders op bezoek dus ik ga me douchen"antwoorde ik.Ik ging net rechtstaan toen Niall mijn arm vast pakte en mij terug in bed trok."hé we moeten wel op tijd zijn hoor"zei ik nep boos."Prinses ik beslis vandaag we heen gaan en jij moet het maar met mijn planning eens zijn je verjaard niet elke dag".Ik legde me terug naast Niall in bed en staarde wat naar het plafon.Louis had me al eens gezegt dat Niall wat van plan was op mijn verjaardag.Maar als ik vroeg wat zei hij dat ik maar moest wachten.Ik dacht even na en besloot dan maar aan Niall te vragen wat hij van plan is."Wat ben je van plan vandaag?"vroeg ik."Hoe bedoel je precies?"vroeg hij terug blijkbaar had hij iets door."Louis heeft me een paar dagen geleden verteld dat je iets belangrijks ging doen op mijn verjaardag dus.."ik had de tijd niet om mijn zin af te maken omdat ik al onderbroken werd door Niall."Heeft Louis het al gezegt wat ik ga ga doen?"vroeg hij met gefronste wenkbrauwen."Nee dat niet maar nu wil ik het echt weten het is blijkbaar belangrijk" verdedigde ik mezelf."Wat wil je doen?"vroeg hij om mijn aandacht af te leiden van het onderwerp waar we het net over hadden."Ik ga me douchen"antwoorde ik."Mag ik mee?"vroeg Niall."Nee dat mag je niet als straf omdat je me het niet wil zeggen" ik stak mijn tong uit en liep naar de badkamer.Net voor ik het water wou aanzetten hoorde ik de badkamer deur opengaan."Kalenka, ben je boos?"hoorde ik de bezorgde stem van Niall vragen."Ja ik ben heel erg boos"antwoorde ik.Wat hield ik er toch van deze jongen te plagen."Prinses zeg me hoe ik het moet goed maken ik doe alles"na zijn antwoord kwam er een lach op mijn gezicht."oke vertel me dan maar wat Louis bedoelde"nu kon hij niet anders dan het mij te vertellen."Jij wint Louis bedoelde...."dan zweeg hij even.Het was even stil."Ga je me het nu nog vertellen of niet?"vroeg ik."Ja ik zal het je zeggen als ik mee met je mag douchen"antwoorde hij.Na een minuutje stond Niall ook al in de douche.Ik voelde hoe hij zijn armen om me heen sloeg en kusjes in mijn nek drukte."Niall niet hier"zei ik."Waarom niet we zijn alleen en niemand kan ons horen"."Zeg me eerst maar wat je van plan bent" ik wou het echt weten.Nadat we samen gedoucht hadden en bij mijn ouders waren geweest.Reden we totmijn verbazing niet naar huis maar naar een hotel."Niall wat doen we hier?"vroeg ik."Kalenka gedult"antwoorde hij.We liepen samen het hotel binnen.Als we eenmaal boven waren stonden we voor een grote deur.Deze kamer zou echt groot zijn.Niall deed de deur open en het was een grote suite."Niall dit is prachtig"zei ik heel blij.Ik vloog rond zijn nek en begon hem te knuffelen."Tot straks prinses"zei hij nog voor hij de kamer uitliep.Waar moest hij nu weer naar toe.De laatste tijd deed hij heel geheimzinnig.
Na een halfuurtje kwam hij terug de kamer in gelopen."Waar was je zo lang?"vroeg ik."We moeten naar buiten"zei hij.Ik volgde hem naar de tuin van het hotel.Die bezaaid lag met rozen blaadjes en er was een pad gemaakt van kaarsen.Als je gans dat pad volgde kwam je uit bij een boom."Niall moest ik hiervoor echt naar buiten komen?"vroeg ik."Nee eigenlijk niet"."Mijn liefste prinses Kalenka zou je a.u.b met mij willen trouwen?"vroeg hij terwijl hij op zijn knie ging zitten en me de ring gaf.De tranen sprongen in mijn ogen.Nog nooit was ik zo blij geweest."Tuurlijk wil ik met je trouwen"antwoorde ik en Niall schoof de ring rond mijn vinger.Buiten was het echt koud."Wil je naar binnen prinses"vroeg hij."ja eigenlijk wel"en Niall tilde me op droeg me naar onze kamer.Hij legde me zacht neer op bed en kwamboven me hangen.Ik drukte mijn lippen zacht op die van hem.Hij beantwoorde mijn kus direct en ging met zijn handen onder mijn topje.Niall probeerde het wat naar boven te schuiven maar dat lukte hem niet zo goed."ben je zeker dat je dit wilt?"vroeg ik hem.Ik wist dat Niall nog maagd was en wou wachten tot we getrouwd waren."Ja echt ik wil dit"antwoorde hij maar ik zag de bange blik in zijn ogen.Ik trok zijn shirt uit en smeet die ergens in de kamer.Niall liet zijn handen mijn rug maseren.Niet veel later trok hij mijn topje ook uit.En al snel volgden de rest van onze kleren."Als je iets niet wil moet je het me zeggen"zei ik lief terwijl ik even over zijn kaak wreef." Beloofd"zei hij en drukte zijn lippen op die van mij.Niall kwam zacht in me.
En begon zacht te stoten."Niall ik ben niet breekbaar hoor"zei ik licht geirriteerd.Hij begreep de hint en begon steeds harder te stoten.Nadat we beiden ons hoogtepunt hadden bereikt liet hij zich naast me op bed neer vallen."Kalenka beloof me dat we voor altijd samen zullen zijn"."Niall dat beloof ik je, ik zal altijd van je houden"antwoorde ik en drukte mijn lippen weer op die van hem.


Vandaag heb ik weinig tijd om dit af te werken dus hopen dat het een beetje goed is ;)
Reactie's?

Reageer (1)

  • Harry1DNiall

    ooooh die is echt supermooi geschreven
    ik heb tranen in mijn ogen
    super schattig
    kudo!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen