Foto bij Friend, Boyfriend or Brother ~ Louis Tomlinson [H19]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • DontDropp

    Ga... Slapen.... Moeeeeeeee

    1 decennium geleden
  • ultionem

    hmmmm, zo jaloers op maggie
    niet dat ik zo graag bedreigt zou willen worden door eve
    of mezelf zou snijden met een mes
    maar ik wou wel zayn willen <3
    zayn is zooooooooo yummie

    1 decennium geleden
  • heavens

    Lou is echt jaloer man !!!! Heel erg snel verder x (H)

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Lou is jaloers, Lou is jaloers, Lou is jaloers, dan la la la la.
    Ja, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk tijd met Liam doorbrengen. Paparazzi, here I come. I will beat you all out of this world, muawhahaha. Ik ben helemaal niet zo'n lieverdje als het erop neerkomt, dat ik geen privacy van jullie krijg, stomme paparazzi. Ja, ik gooi ook een schoen tegen je hoofd zoals Justin Bieber, hahaha.
    Ik ga dit hele ding vol spammen met van alles en nog wat, wees voorbereid, wéehéee zeiden Zaynie en Nialler, wéehéee!
    “Would you rather have an elephant sized rabbit or a rabbit sized elephant?" MINDFUCK said Jack Harries, uhu, definitely MINDFUCK
    Omfg, I'm a unicorn, you're a unicorn, let's be unicorn friends, wohooooooo! Aaaaaaaaaaaaaaah! My eyes, my eyes are burning, who the hack turn the lights on?! Aaaaaaaaaaaaaaaah!
    Dan la la la la la,
    It’s Friday, Friday
    Gotta get down on Friday
    Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
    Friday, Friday
    Shut up Rebecca Black, it's not your turn! Get out off my kitchen ya bitch!
    Woesh, woesh, woesh, woesh, washing my body, woesh woesh, woesh.
    My mind is a mess, awkward...
    Why the mushroom get invited to every party? Because he's a Fungi! HAHAHAHAHAHAHAHAHA, NO JIMMY PROTESTED!
    Dit was het eerste editie van het vol spammen van deze pagina, tot de volgende keer.

    BOEM BAM PATS!
    Over and Out.

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen