Foto bij 1O. That's the way it is (Harry)

Song » ###
For: Malkovich

Volledige meisjes naam: Nathalie
Bijnaam: Nattie
Geboortedatum + Leeftijd: Ze is jarig op 23 januari en ze is bijna 17.
Welke 1D boy: Harry Styles (sowieso ^^)
Zijn ze beroemd: Nee
Uiterlijk, (het liefst een foto en als je de ogen niet kan zien, even vermelden welk oogkleur ze heeft): Nathalie
Karakter: Nathalie is een lief meisje, waarvan de broer Louis Tomlinson is. Nathalie is vaak verlegen en ze is vaak stil. Ze kraakt mensen helaas snel af.
Verhaallijn: Louis is de beste vriend van Harry die Nathalie wel ziet zitten. Alleen, Nathalie valt niet op Harry en langzamerhand begint Nathalie zich te irriteren aan die Harry. Ze begint een hekel aan hem te krijgen en Harry doet alles zodat het weer goedkomt. Harry heeft een paar keer gevraagd aan Nathalie of ze met hem wilt daten. Veel meisjes in Nathalies school vinden Harry leuk. Maar Nathalie wijst Harry steeds af en Nathalie begon hem steeds leuker te vinden omdat Harry haar meer met rust laat de laatste tijden nadat Nathalie hem steeds afwees.
16+ (ja of nee): Nee.
Naam Voor One Shot: Just the way it is! || Harry E. Styles
Extra: PB'tje als ie af is, graag.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • agirlx

    awh, dat hij alle moeite enzo heeft gedaan!
    cuteee!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Goed geschreven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen