Foto bij 21. Zayn Malik

Niall was al de hele dag niet uit zijn kamer gekomen, en Liam, Harry en ik werden echt ongerust.
We hoopten alle drie dat Louis Febe kon overtuigen om naar hier te komen.
Het was middag en ik liep voor de zoveelste keer weer naar Niall zijn kamer om hem wat te laten eten.
Maar weer kreeg ik het zelfde antwoord als altijd: “Ga weg.” Ik liep terug naar Liam en Harry en ze vroegen: “Is het weeral niet gelukt?”
“Nee.” Antwoordde ik. We zaten in de zetel wat naar tv te kijken toen we plots iemand de deur hoorden open doen.
Louis en Tina liepen samen naar binnen met nog een ander meisje. Wie zou dat zijn?
“Waar is Niall?” vroeg Febe. Liam antwoordde: “Hij is al van gisteren niet meer uit zijn kamer gekomen, zelf niet om te eten. Hij mist je echt Febe ga nu naar hem, Febe.”
Harry vroeg: “Wie is dat meisje?” wat ik zelf ook wel wou weten.
Febe antwoordde: “ Dat is mijn beste vriendin, ze is gisteren naar hier gekomen omdat ik niemand meer had. Pas op ze is een hele grote fan van jullie, ze kan elk moment beginnen gek worden.” “Hallo wat is jouw naam, beautiful meisje?” vroeg Harry.
Moest Harry dat nu weer zeggen? Hij moet ook altijd met alle meisjes beginnen flirten.
Het meisje fluisterde iets in Febe haar oor en daarna zei het meisje tegen Harry: “Hallo, ik ben Silke de beste vriendin van Febe.”
We gaven haar alle drie een knuffel en Febe zei dan dat ze naar Niall ging.
Louis vroeg haar of het ging lukken en ze antwoordde ja. Ze liep naar boven en Louis en Silke kwamen in de zetel zitten.
Silke kwam naast mij zitten en Louis ging tussen Liam en Harry zitten.
Ik vroeg aan Silke waarom ze hier was en ze antwoordde: “Febe belde me gisteren middag op en ze zei me dat een relatie had met een beroemd iemand en dat ze niet mochten samen zijn van het management. Maar ze wou me toen nog niet zeggen wie het was, dus kwam ik naar haar hier in Londen. Toen ik dan toe kwam bij haar deed Louis de deur open en ja werd ik helemaal gek en dan hebben we Febe proberen overtuigen om naar Niall te komen en het is gelukt.”
Ik antwoordde: “Silke, bedankt voor Louis te helpen, echt waar, zonder jouw hulp was het misschien nooit gelukt om hun te laten praten met elkaar. Het was echt erg voor ons om onze beste vriend zo te zien.”
Ik gaf haar een knuffel en we praten nog wat met elkaar. Ik kon het echt goed vinden met haar. Ze was super lief en tof.
Dan zagen we Febe en Niall samen hand in hand de trap afkomen. Het eerste wat ik dacht, was dat ze weer samen waren.
We waren allemaal zo blij. Liam vroeg hun of ze terug bij elkaar waren en ze antwoorden ja, terwijl ze elkaar super verliefd in de ogen keken.
Febe en Niall gingen ook in de zetel zitten en ze viel op Niall zijn schoot in slaap.
Silke legde haar hoofd ook tegen me aan en ik legde mijn arm rond haar heen.
Het werd laat en we gingen allemaal slapen. Niall droeg Febe naar boven omdat ze nog altijd lag te slapen.
Ik vroeg aan Silke of ze bij mij wou slapen en ze antwoordde ja.
“Euhm Zayn, ik ben mijn pyjama vergeten op het hotel, zou ik een T-shirt van jou mogen lenen?” vroeg Silke.
“Ja tuurlijk”, antwoordde ik en ik gaf haar een T-shirt van me.
Ze ging naar mijn badkamer en maakte zich daar klaar. Toen ze klaar was, ging ik naar de badkamer en keerde dan terug.
Ik deed mijn kleren uit, buiten mijn boxershort en ging bij Silke in mijn bed liggen. Ik legde mijn arm rond haar heen en ze gaf me vlug een kusje.
Daarna viel ze al snel in slaap. Ik kon niet slapen omdat ik heel de tijd naar haar bleef kijken. Wat was ze toch mooi.
Ze was het mooiste meisje dat ik ooit al heb gezien. Na een tijdje viel ik toch in slaap en werd alles zwart voor mijn ogen.

Reageer (2)

  • Criminality

    OOOOOOOOH OMG LISA OMG OMG OMG I LOVE DA STUKJE OMG OMG OMG :o

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    omg zoooooooooooooooooo cute!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen