Dit is de eerste helft (denk ik dan) van het verhaal! (Ik weet het, het is kort...)

Liam loopt de platenmaatschappij uit. Zayn, Niall, Louis, Harry en hij zijn vandaag ruziënd uit elkaar gegaan. Ruzie om de tekst van een nummer, wat een onzin eigenlijk… Toch voelt hij zich rot. Waarom zei Louis dat? Dat was echt dom! Nee… ga het nou niet op een ander afschuiven… Louis kan er toch niks aan doen dat Eleanor het gisteren uitmaakte? Maar over vier weken hebben ze een concert! Wat nou als het niet meer goed komt voor die tijd? Moeten ze het dan afzeggen, en alle directioners teleurstellen? Moeten ze ruziënd samen gaan zingen? Nee, het komt wel weer goed…

Liam is niet de enige die ermee zit. Ook Louis voelt zich heel rot. Hoe KON hij? Hij moet echt ophouden met stomme dingen zeggen… SUKKEL DIE HIJ IS! HIJ heeft 1D uit elkaar getrokken! HIJ heeft alles verkloot!

Als Liam thuis is, wordt hij gebeld door Daniëlle, zijn vriendinnetje. Gelukkig, iemand om mee te praten. ‘Hi schattie!’ zegt hij. ‘Heei, kan ik je even spreken? Ik kom er nu aan’ zegt Daniëlle. ‘Okee…’ opgehangen…

De bel gaat. Liam doet open, en daar staat ze, zijn schatje. Waarom zou ze hem willen spreken? Ze gaan op de bank zitten. ‘Liam…’ o-ohh, dat klinkt niet goed… ‘Sorry, maar ik vind je niet meer leuk, ik maak het uit…’ NEE, NIET OOK DAT NOG!

Op de terugweg naar huis is Louis er met zijn gedachten niet bij. Als er een auto aankomt en hij oversteekt, wordt hij zelfs bijna overreden. Waarom eigenlijk ook niet? Waarom leeft hij eigenlijk? Hij kan net zo goed dood. Hij heeft dit veroorzaakt! Zal hij…

De rest van de dag is voor zich uit staren het enige dat Liam doet. 1D is met ruzie uit elkaar, Daniëlle maakte het uit… Kan het nog erger?! Hij besluit even buiten te gaan lopen.

Het is vrij rustig in het park. Op een vrouw die haar hond uitlaat na is er helemaal niemand. Of nee, daar staat een groepje meiden! Nee, moet hij daar langs? Snel probeert hij zich te verstoppen, maar het is al te laat, ze hebben hem gezien. ‘LIAM! LIAM!’. Oh, wat haat hij dit, vooral nu… Wacht, laat hij Elsbeth gaan bellen! Hij rent naar huis en pakt de telefoon. ‘Hi Liam!’ Elsbeth neemt meteen op. ‘Hi Elsbeth, kan ik even naar je toe komen? Ik heb je nodig…’ Liam vraagt het maar meteen. ‘Okee, is goed!’

Voor de auto springen? Een mes in zijn keel? In een afgrond springen? Louis probeert iets goeds te verzinnen. Hij wil niet meer leven zo. Harry… Harry en hij… ze waren zulke goede vrienden, maar nu…? En Eleanor… Tja, daar is echt NIKS meer aan te doen… Het is uit, en dat zal niet meer veranderen. Hij neemt een besluit. Hij springt van het dak van zijn huis…!

Reageer (2)

  • tbhlashtxn

    KidouYuuto haha k heb het verhaal al af, heb alleen nog niet geupload ;)
    zal ik nu uploaden? (en heb ik het goed geschreven?)

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    Nee Louis spring niet. en Nieuwe abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen