Foto bij Hoofdstuk 29

Hallotjes...!
Ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije dag...:D
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen en niet zoveel gedaan.
Heerlijk!

Hier is weer een stukje..
Xx,
Storiesxx3

“Hé honey”zeg ik als ik Charlie en Esther aan een tafeltje zie zitten. Ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem een zoen op zijn wang. “Hé poppetje”zegt Charlie met een glimlach. Ik laat hem los en glimlach naar Charlie. “Wow, het staat je prachtig"zegt Charlie, terwijl hij naar mijn jurkje kijkt. “Dank je”zeg ik blozend. Ik ga tegenover Charlie zitten en even later komt Peter ook naast mij zitten. Ik kijk om me heen en zie dat dit restaurant enorm is. Esther heeft dit restaurant zeker uitgekozen. “Wie heeft dit restaurant gekozen”vraag ik. “Esther”antwoordt Charlie. Ik knik even en kijk dan naar Peter die met Esther aan het praten is. Hij is toch ook een schatje. Als Peter merkt dat ik naar hem kijk, legt hij zijn hand op mijn been en ik bloos even. Blijkbaar heeft Charlie het ook gezien want hij grinnikt. Ik begin meer te blozen en Peter trekt me naar zich toe. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar Esther en Charlie en elkaar een zoen geven. Ik kijk Peter aan en lach even naar hem. Peter lacht terug en trekt me iets verder naar zich toe. Als Esther en Charlie klaar zijn met zoenen, kijkt Esther me aan. Ik lach vriendelijk naar haar en ze lacht voor het eerst, vriendelijk terug. Dan komen er twee obers aangelopen met vier borden en ik ga rechtop zitten. We hadden toch nog niks besteld? Ik kijk Charlie verbaast aan en hij lacht even. “Esther heeft geregeld dat ze ons iets serveren en dat we daarom niet hoeven te bestellen.” “Oké”zeg ik als ik mijn schouders ophaal. De borden worden op tafel gezet en de obers lopen weg. Ik kijk naar wat er op mijn bord ligt en weet niet wat ik moet zeggen. Ik zie vis liggen en ik Peter aan, die blij glimlacht. Daarna kijk ik naar Charlie en hoopt dat hij mij kan helpen. “Is er iets”vraagt Esther. “Uhm ja. Ik eet dit niet.” “Waarom niet? Het is vis.” “Ja dus. Ik eet het niet.” “Ach, wat kinderachtig zeg. Je bent zeker al dit chique niet gewend. Dat verbaast me eigenlijk niet van zo’n normaal meisje, zoals jij.” Mijn mond zakt open en ik blijf haar aankijken. Net glimlachte ze nog vriendelijk naar me en nu doet ze zo. Echt dat wijf kan neervallen van mij. Ik kijk haar nu boos aan en ze heeft geluk dat Charlie iets zegt, anders had ik haar zeker weten geslagen of zoiets. “Uhm… Esther. Aimee is allergisch voor vis”zegt Charlie. Peter kijkt mij aan en ik knik. Esther lijkt te schrikken en begint te stotteren. “Ik… Ik… Ik wist niet dat… Ik…” “Ik vertel het niet tegen iedereen, daarom wist je het niet”zeg ik. “Maar gelukkig wist ik het wel”zegt Charlie. “Ja, maar jij kent mij.” “Dat is waar.” Ik lach naar Charlie en hij knipoogt naar me. Dan wordt er opeens op tafel geslagen en kijk ik verbaast op. Esther is opgestaan en kijkt mij boos aan. “Echt waar. Jullie zijn zo irritant. Zo klef”zegt ze boos tegen mij. “Wat bedoel je”vraag ik. “Ik weet wel dat jullie gister samen weg waren. En dat je die jurk, die je nu aanhebt, van Charlie hebt gekregen. Echt, jij bent zo irritant.” Oké, nu maakt ze me boos. Ik heb net gedaan alsof ik haar aardig vond maar dat vond ik niet. Misschien zie ik Charlie de komende jaren niet meer en dan moet zij ons laatste moment verpesten. Dit pik ik niet. Ik sta ook boos op en kijk haar aan. “Waar haal jij het lef vandaan, om tegen mij te zeggen dat ik irritant ben. Jij hebt mij bedreigt, ik jou niet.” Charlie kijkt verbaast naar Esther. “Is dat waar, Es?” Esther kijkt Charlie aan en knikt. “Dat had ik nooit van je verwacht. Dat is echt zielig, Esther.” Esther kijkt Charlie aan en ik zie dat haar ogen waterig zijn. Ze schudt haar hoofd en pakt haar jas, die over haar stoel hangt. Ze komt naar me toe gelopen en blijft naast me staan. Ze komt dichterbij en is met haar mond vlakbij mijn mond. “Ik hoop dat je nu blij bent, bitch. Jij mag rotten in je graf.” Oké, nu is ze te ver gegaan. Ik pak een glas water, die op tafel staat en gooi dat in haar gezicht. Ze schrikt en blijft even met dichte ogen staan. Ze veegt wat water uit haar gezicht en kijkt me dan boos aan. “Dat heb jij niet gedaan.” “Oh ja, dat heb ik wel. Wat wil je daar tegen doen? Je pappie halen? Los je problemen zelf maar een keer op”zeg ik zelfverzekerd. Zij is uit op ruzie, dat kan ze krijgen ook. Esther laat haar jas vallen, zet een stap naar voren en pakt mijn haar vast. Ze begin aan mijn haar te trekken en ik word naar voren getrokken. Ik pak haar haar ook vast en begin ook te trekken. Esther haalt uit en ik krijg een paar nagels in mijn gezicht. We vallen beide op de grond en rollen over de grond heen, terwijl wij aan elkaar haren trekken en elkaar krabbelen. Ik zal die bitch eens leren, met wie ze wel en niet kan fucken. We zijn zo druk aan het vechten dat we tafels omstoten en mensen gaan staan. “Bitch dat je er bent. Jij verdient Charlie niet. Hij is te aardig voor jou”zeg ik boos. “Ik snap niet waarom hij jou ooit leuk heeft gevonden, jij bent zo lelijk als de nacht.” Ik haal weer uit en mijn nagels gaan langs haar wang. Dan wordt ik opeens aan mijn middel, van Esther af getrokken. “Laat me los”zeg ik terwijl ik met mijn armen om me heen slinger. “Aimee, wordt rustig. Het is klaar”zegt Peter in mijn oor. Ik stop met mezelf te verzetten en voel mezelf als een pudding in elkaar zaken. Gelukkig heeft Peter me vast en val ik niet op de grond. Ik zie dat Charlie Esther helpt met opstaan en ik zie ook dat Esther een paar krassen op haar wang heeft staan. Lekker voor je, trut. Esther kijkt mijn boos aan en loopt dan het restaurant uit. Charlie komt naar mij toegelopen en ondertussen sta ik weer op mijn beide benen. “Gaat het met je”vraagt hij. Ik knik en Charlie gaat met zijn hand over mijn wang. “Dat zijn een paar lelijke schrammen.” “Die gaan wel weg”zeg ik. “Gelukkig wel. Anders is jou mooie gezichtje verpest.” Ik bloos en kijk naar mijn handen. “Ik ga maar achter Esther aan. Sorry, Aim. Dit had een leuke avond moeten worden.” “Maakt niet uit.” Charlie slaat zijn armen om me heen en geeft me een knuffel. “Ik ga je missen, Aim.” “Ik jou ook, honey.” Charlie grinnikt even en geeft me dan een kus op mijn wang. Hij laat me los en pakt zijn jas. “Tot snel, poppetje.” “Tot snel, honey bee.” Charlie glimlacht naar me en loopt dan ook het restaurant uit. Nu zijn ik en Peter nog over. “Zullen wij ook maar naar huis gaan”vraagt Peter “Slim plan.” Ik pak mijn jas en Peter doet hetzelfde. We lopen het restaurant uit en Esther en Charlie rijden precies weg. Peter pakt mijn hand vast en samen lopen we naar de auto. Ik stap in en Peter start de auto. Opeens begint Peter te lachen en ik kijk hem raar aan. “Je was geweldig net. Esther verdiende het.” “Vind je?” “Anders zeg ik het niet. Ik ben tros op je.” Ik bloos en Peter trekt me naar zich toe. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik ga weer zitten.

Reageer (2)

  • Girlicious

    yeahh catfight!!!! speciaal daarvoor een kudo ;)
    nu peter en aimee toch met zn 2en zijn..*hint*hint* :$
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Wow, ik zie het helemaal voor me. Hahaa! :)
    Super goed geschreven!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen